تاریخ : 1397/09/10 11:26
شناسه : 204694

 اعضای هیئت مدیره مجتمع تولیدی گلفام با مهندس خانی بخشدار مرکزی پاکدشت دیدار و گفت گو کردند.  

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت؛ در این جلسه خانی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان گفت: چرخه اقتصادی کشور با تلاش و کوشش تولیدگنندگان و کارآفرینان درحال چرخش است و مجموعه دولت بایستی تمام قد در حمایت از تولیدگنندگان بایستد.  

وی افزود: چرخه اقتصادی یعنی دولت راه تولید کارآفرینان و تولیدکنندگان را با اعطای وام و یا حمایت های مالیاتی و غیره تسریح کند، کارفرما نیز در این چرخه از کارمند و کارگر خود حمایت کند، کارمند و کارگر ایرانی از تولید کالای ایرانی حمایت کند و این چرخه تا نقطه طلایی اقتصاد اسلامی کشورمان ادامه یابد.  

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی شهرستان پاکدشت ادامه داد: بخشداری مرکزی پاکدشت طی مطالعات و با توجه به درخواست های متعدد تولیدکنندگان برای حمایت از این قشر وارد گود مبارزه با ورشکستگی و یا شسکت تولید کنندگان داخلی شده است و از تولیدکنندگان و کارگران نیز خواستار شروع حمایت های خود از یک دیگر است.

خانی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تولیدات گل و گیاه شهرستان پاکدشت در بخش مرکزی است گفت: در حوزه تولید گل و گیاه با کیفیت ایرانی در پایتخت گل ایران تا بحال حمایت های زیادی صورت گرفته است اما همچنان بخش هایی از این چرخه مغفول مانده که با یاری خدا و با برنامه ریزی های انجام شده تولید در شهرستان به نقطه عطف خود خواهد رسید.

   وی افزود: مجتع گلخانه ای گلفام یکی از بزرگترین پروژه های تولیدات گل و گیاه بخش مرکزی بوده است که با مشکلاتی رو برو است، مجموعه بخشداری و فرمانداری در ماه های اخیر با تلاش فرواران در حال حل مشکلات این مجتمع نیز هست.

پاسخی بگذارید