تاریخ : 1397/09/12 09:01
شناسه : 204722


رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت گفت: تارا چگونه با مشکلات مواجه شدن را در تنهایی آموخت. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، محمد کارخانه رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در جلسه نقد و بررسی کتاب "تارا و مرغ دریایی اش" ضمن خیر مقدم به دانش آموزان مشتاق به امر نویسندگی و نویسنده و منتقد محترم اظهار کرد: کتاب تارا و مرغ دریایی اش، حکایت پسرک کر و لالی را روایت می کند که پدر و مادر خود را از دست داده و در این دنیا فقط و فقط با پدربزرگش در کلبه زندگی می کند.

وی افزود: تارا کودکی است که دوستی ندارد و کودکان هم سن و سالش نیز به او اهمیت‌نمی دهند و او را در تنهایی اس رها کرده اند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت بیان کرد: تارا آنقدر تنها بود که دوستانش حاضر نبودند او را برای جشن ماهی گیری به دریا ببرند و این برخورد باعث می شود تارا بر ترس خود که از دوران کودکی از دریا داشته غلبه کند با قایق پدر به دریا برود و به صید ماهی مشغول شود.

کارخانه تصریح کرد: اعتماد به نفسی که براثر انزوا و بی توجهی دیگران به تارا القا شده بود باعث شد تا آماده مواجه شدن با مشکلات شود.

وی گفت: این داستان سراسر مواجه شدن با مشکلات در زندگی و چگونه جنگیدن و با آن مقابله کردن را نشان می دهد، تارا با فداکاری در حق دیگران جان آنها را نجات‌ می دهد.

کارخانه بیان کرد: در کل بازیگر نقش اول داستان، نمایانگر آدم های تنها و منزوی هستند که دیگران کمتر به آنها توجه می کنند، در صورتی که این افراد دارای ظرفیت های بالایی باشند می توانند زمینه های خاصی هم‌برای خود و دیگران فراهم کنند؛ در واقع نیروی ایمان و  باور می تواند مشکلات بسیاری را حلال باشد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید