تاریخ : 1397/09/13 21:24
شناسه : 204766

منتقد کتاب تارا و مرغ دریایی اش گفت: به نوعی کتاب "تارا و مرغ دریایی اش" نمونه بارزی از حس فداکاری و از خود گذشتگی در نوجوانان ایرانی است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز پاکدشت، فرحناز علیزاده منتقد کتاب " تارا و مرغ دریایی اش" که به همت اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت با حضور پرشور نوجوانان و جوانان در سالن اجتماعات اداره کتابخانه ها برگزار شد، اظهار کرد: به نظر بنده هدف از نگارش  کتاب، تارا و مرغ دریایی اش، می تواند آشنایی نوجوانان با جای جای کشور عزیزمان باشد که نوجوانان و جوانان می توانند با ذهن خلاق خود این مکان های بکر را تجسم کنند گویا به آن مناطق سفر کرده اند.

وی افزود: ویژگی که کتاب تارا و مرغ دریایی اش را خاص می کند، نبرد با مشکلات است، تارا با مشکلات فراوانی درگیر بود اما این مشکلات باعث نشد وی  شخصی منزوی شود بلکه به درستی با مشکلات دست و پنجه نرم کرد و در زمانی که دیگران به کمکش نیازمند شدن دست رد به سینه دوستان نزد و یاریشان کرد.

علیزاده افزود: او با کمک خود باعث شد تا دوستان به سلامت از دریا به ساحل بازگردندن که این امر نشانه حس فداکاری در کودکان و نوجوانان و جوانان کشور عزیزمان ایران است.

وی بیان کرد: به نوعی کتاب "تارا و مرغ دریایی اش" نمونه بارزی از حس فداکاری و از خود گذشتگی در نوجوانان ایرانی است.

منتقد کتاب تارا و مرغ دریایی اش تصریح کرد: امیدست با کمک خانواده ها شاهد رویشی از این قبیل کتاب ها در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید