تاریخ : 1397/09/14 10:14
شناسه : 204770


صبح امروز و با حضور رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طرح دوستدار کتاب در مدارس پاکدشت کلید خورد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، صبح‌امروز و برای نخستین بار  با هدف ترویج سرانه مطالعه در پاکدشت و با حضور محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت طرح "مدرسه دوستدار کتاب" در مدرسه ابتدایی پسرانه حضرت مهدی (عج) این شهرستان انجام شد. 

محمد کارخانه رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت در گفتگو با شاخه سبز اظهار کرد: طرح دوستدار کتاب، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت، برای نخستین بار در مدرسه پسرانه حضرت مهدی (عج) شهرک سامان شهر پاکدشت انجام شد. 

 وی گفت: با حضور محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و کادر اداری و آموزشی این مدرسه طرح دوستدار کتاب با عضویت ۳۰۰ نفر از دانش آموزان در کتابخانه های عمومی رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام پاکدشت برگزار شد.

کارخانه بیان کرد: در این طرح۱۵۰ نفر از دانش آموزان این مدرسه ابتدایی به عضویت کتابخانه رسول اکرم و ۱۵۰ نفر دیگر نیز به عضویت کتابخانه مرکزی امام جعفر صادق علیه السلام پاکدشت در آمدند و طی این مراسم کارت عضویت آنها به آنان تقدیم گردید.

وی تصریح کرد: همچنین در این مراسم زنگ کتاب و کتابخوانی نواخته شد و فعالیت کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی در این مدرسه در  شیفت صبح به صورت میانگین دو روز در هفته، به عنوان زنگ مطالعه مفید آغاز شد.

کارخانه ضمن بیان اهمیت آغاز این طرح بیان کرد: طرح دوستدار کتاب با هدف ترویج افزایش سرانه مطالعه در سنین پایین صورت پذیرفته و خوشبختانه از سوی دانش آموزان و خانواده ها مورد استقبال قرار گرفت.
  
 گفتنی است که به همت فاطمه نوری مسئول کتابخانه عمومی رسول اکرم  (ص) شهرستان پاکدشت نمایشگاه و فروشگاه کتاب ویژه کودک و نوجوان، با تخفیف ۴۰ درصد در این مدرسه دایر شد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید