گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1397/09/18 09:20
شناسه : 204804
دبیر حزب مردمی اصلاحات قم گفت: دانشجو یابنده ی گنج هایی است که در وحله ی اول باید مصلحت اندیش باشد و دانشگاه آزاد اگر میخواهد خدمتی کند باید اصولی باشد.

مصطفی جلالی طی بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز گفت: ارتقاء در رشد کیفی و علم و دانش، در آزادی و ابراز عقیده است که  برخی افراد جهت مطرح شدن آن هم بمناسبت روز دانشجو تکلیف دیکته شده ای را بیان میکنند و درست نیست.

وی با تبریک به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: بصیرت بر محوریت اجماع صورت می گیرد و بصیرت تزریق شدنی نیست و طرح عدم پرداخت شهریه یک ترم، از سوی رئیس دانشگاه آزاد طرح پسندیده ای نبود.  دبیرخانه احزاب قم بیان کرد: دانشجو یابنده ی گنج هایی است که خدای متعال در این دنیا قرار داده است که این کاوشگر تیزبین تنها با قدم به نایافته ها می تواند مطالبه گر و پیشگام در جامعه باشد که اگر واقعا میخواهند بای دانشجویان دلسوزی کنند، ریشه ای و عمیق باشد.

جلالی افزود: مشکل عدم ازدواج، مشکل هزینه های تحصیلی نیست بلکه مشکل هزینه های زندگی است و مسکن هیچوقت علاج نمیکند بلکه فقط کار را دشوار میکند.

وی گفت: اگر میخواهند برای دانشجویان دلسوزی کنند، اصلاحات را برای ادامه مسیر زندگی و یک محیط تحصیلی مطلوب فراهم نمایند.

دبیرخانه احزاب قم خاطر نشان کرد: استخدام رسمی از دانشجویان در محیط های آموزشی _دولتی و تغییر در وضعیت سلف ها، کلاس ها، امکانات رفاهی، افزایش در سرعت اینترنت و تجهیزات کلاس ها از جمله مسائلی است که بدور از هیجان زدگی میتواند از راهکارهای اصولی و اصلاحی قلمداد شود.

هدی سادات چاوشی

پاسخی بگذارید