تاریخ : 1397/09/18 20:42
شناسه : 204814
بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت:در راستای اشاعه فرهنگ ورزش به خصوص ورزش کوهنوردی و همچنین ایجاد فضای همدلی میان مردم و مسئولین، همایش کوهنوردی در بخش مرکزی برگزار می شود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت ضمن اشاره به اهمیت توسعه گردشگری تاکید کرد: توسعه صنعت توریسم در ابعاد مختلف مانند توریسم سلامت، ورزشی، بوم گردی و غیره جزئی از برنامه های شاخص بخشداری مرکزی پاکدشت می باشد.

خانی با اشاره به نقش  ورزش در روند رشد و تعالی فرهنگی جامعه اظهارکرد: در راستای اشاعه فرهنگ ورزش به خصوص ورزش کوهنوردی و همچنین ایجاد فضای همدلی میان مردم و مسئولین روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه بمناسبت روز کوهستان برنامه کوهنوردی جمعی از مسئولین، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و مردم در روستای گردشگری توچال برنامه ریزی شده است.

وی گفت: سخنرانان مراسم پایانی این برنامه دکتر حاج محمد قمی نماینده دلسوز مردم درمجلس شورای اسلامی و مهندس تمهیدی فرماندار با تدبیر  شهرستان خواهند بود.

خانی افزود: جامعه ورزشی بخصوص کوهنوردان همواره از حامیان حفاظت از طبیعت بوده اند و بعد از این هم باید تلاش کنند تا با فرهنگ سازی دراین خصوص به ادامه این رویه و حفاظت از منابع طبیعی ومحیط زندگی خودمان کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در بخش مرکزی همراهی مردم در حفاظت از عرصه های طبیعی را باعث دلگرمی متولیان این امر دانست وگفت: منابع طبیعی میراث گذشتگان ما است و ما هم باید سعی کنیم تا این میراث را به خوبی به آیندگان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید