تاریخ : 1397/09/20 15:44
شناسه : 204836
بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: ورزش نمادی از سلامتی و همایشی از سرزندگی است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت،  همایش کوهپیمایی در کوه های بکر توچال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستانی برگزار شد.

رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت در مراسم پایانی همایش کوهپیمایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ورزش دوستان پاکدشت، اظهار کرد:ورزش نمادی از سلامتی و همایشی از سرزندگی است.

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت بیان کرد: امروز مصادف با روز کوهستان همایش بزرگ کوهنوردی در روستای هدف گردشگری توچال با حضور شما ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار کرده ایم، برنامه ای  با نشاط که به همت بخشداری مرکزی، اداره ورزش، دهیاری و شورای اسلامی روستای توچال برای ترویج فرهنگ ورزش و سلامت و ایجاد فضای همدلی میان مردم و مسئولین پیش بینی و برگزار شد.

وی افزود: ورزش های همگانی مانند کوهپیمایی و پیاده روی که بیشتر ماهیت فرهنگی دارند از زمره ورزشهایی هستند که بدون نیاز به ابزارهای سخت افزاری ورزشی قابل انجام است و تأثیر بسزایی در شادابی جسم و جان و سلامت روح و روان دارد.

خانی در ادامه به برگزاری برخی برنامه های فرهنگی در روستای توچال اشاره کرد و گفت: انتخاب روستای هدف گردشگری توچال از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت به عنوان محل برگزاری این همایش، به جهت اهمیت گردشگری و توسعه صنعت توریسم لازم بود، چراکه این روستا از ظرفیتهای بالقوه‌ای برای گردشگران، دوستداران و فعالان محیط زیست و جامعه ورزشی بخصوص کوهنوردان حافظ طبیعت برخوردار است.

وی در پایان افزود: در خاتمه از همت والای ورزشکاران و هیاتهای ورزشی شهرستان که با کمترین امکانات چرخش ورزش را می چرخانند تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم تمام توان و همت خود را تا رسیدن به قله های افتخار در همه زمینه‌ها به کارببندیم. 

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید