تاریخ : 1397/09/20 15:50
شناسه : 204840
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کوه توچال به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های تفریحی، آموزشی است که باید تجهیز شود.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، در همایش کوهپیمایی با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان، ورزش دوستان و دانش آموزان، اظهار کرد: کوه های توچال یادآور رشادتهای شهدایی است که امروز آرامش و نشاطمان را به واسطه جان فدایی آنها داریم.

وی گفت: روزهای سختی را به یاد می آورم که با وجود فشارهای رژیم پهلوی، با همراهی شهدایی چون اسلامی، تمهیدی و... در این کوه ها کلاس هایی با جوانان برای تبیین سیاست های انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی می گذاشتیم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: کوه توچال خود یادواره ای از رشادتهای شهدای والامقام شهرستان است باید درهای آن را برای شناساندن این ظرفیت ها به دانش آموزان باز کنیم تا نسل جدید بدانند برای این انقلاب چه خونهای پاکی نثار درخت این نظام شده است.

قمی بیان کرد: کوه های توچال نوید از ایثار و رشادت و یادآور حضور شهدای والامقام چون شیرازی دارد که برای دانش آموزان ما دانستن آنها آموزنده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: از ریاست محترم اداره آموزش و پرورش پاکدشت می خواهم تا از ظرفیت ها و پتانسیل این محیط آرامش بخش و بکر کوه های توچال برای افزایش علم آموزی دانش آموزان استفاده کنند و با بروز کردن محیط آموزشی در کنار محیط فرهنگی ورزشی بتوانیم از این محیط امن و آرام در جهت ارتقای سطح علمی فرهنگی و و ورزشی بهره مند شویم. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید