گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1397/09/27 12:00
شناسه : 204908

وزیر اطلاعات گفت: سرویس های امنیتی - اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تروریست ها را ساماندهی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» برای پاسخ به سوال جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس حضور یافت.
محبی نیا این سوال را مطرح کرد که وزارت اطلاعات برای رفع اقدامات مخل امنیت و جلوگیری از هر گونه بحران در سال 97 چه تمهدیدات امنیتی مطمئن را اجرا کرده است؟
وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال گفت: شرایط امنیتی امروز کشور با سال های گذشته متفاوت است، با شرایطی مواجه هستیم که سرویس های امنیتی کشورهای همسایه و حتی کشورهای دوردست، مستقیم علیه امنیت ایران وارد عمل شده اند و از جریان های تروریستی و گروه های تروریستی با تمام وجود به صورت نقدی، کالایی و آموزشی حمایت می کنند.
وی تصریح کرد: در سال های قبل یکی از حامیان تروریست ها دولت خودخوانده تشکیل داده بود و تروریست ها از مراکز آموزشی مجهز مربوط به ارتش های عراق و سوریه بهره مند بودند و در آن مراکز آموزش می دیدند.
وزیر اطلاعات ادامه داد: تروریست ها به انبارهای عظیم سلاح های ارتش های سوریه و عراق دست یافته بودند و سلاح و مهمات ارتش های این کشورها در اختیار تروریست ها بود.
وی تصریح کرد: امروز اگر داعش زمین را از دست داده اما اسلحه را از دست نداده است و سلاح را زمین نگذاشته است، پشتیبانی لجستیکی از گروه های تروریستی توسط سرویس های کشورهای همسایه به تمام معنا ادامه دارد.

پاسخی بگذارید