تاریخ : 1397/10/10 14:03
شناسه : 205087


فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:گاها ما مسوولان از یاد می بریم 9 دی سالروز وحدت و انسجام مردم ایران است و باید سیاسیون از چند دستگی و ایجاد تفرقه حداقل در این ایام بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - هدایت الله جمالی پور در نشست مشترک ائمه جمعه، اعضای شورای اداری و مشاورین امور ایثارگران شهرستان ری بیان کرد:در آستانه چهل سالگی انقلاب باید اقدامات، حرکت ها، خلا ها و اشتباهات را یکبار مرور کنیم،  در این مسیر گاهاً اشتباهاتی داشتیم و در حال حاضر فرصتی پیش آمده که به مرور باید به آن  بپردازیم و از این مهم درس بزرگی برای ساختن بهتر کشور بهره گیریم.

جمالی پور افزود: در برخی مواقع اشتباهاً قدم های بزرگی برداشته ایم وبهتر است که در این فرصت همت خویش را در توسعه این مسیر افزون نماییم.  لذا ما در چهل سالگی انقلاب باید رفتارها، کارکردها و حرکت هایی را که مخالف نص جمهوری اسلامی است را باید اصلاح کنیم و به اصل  آن برگردانیم و حرکت ها را تثبیت کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : امروز دشمن به براندازی نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهل سالگی دل بسته است و احساس آن این است که مردم به عنوان متولی  این روز فاصله جدی از ارگان های انقلاب و جمهوری اسلامی گرفته و دیگر دلبستگی به نظام ندارد و با چکچک 9 ٠ ض فاصله گرفته است.

وی اظهار کرد : مردم اگر در صحنه انقلاب نباشند آسیب بزرگی به کشور وارد می شود و دشمن می تواند به نقشه شوم و پلید خود دسترسی یابد. لذا می بایست ما به عنوان مسئولین نظام به بررسی رفتارها، کارکرد ها و کمبودها بپردازیم و آنچه مغایر خواست مردم در چارچوب قانون است را اصلاح نماییم.

جمالی پور گفت : ما بعنوان یک مسوول در این مدت خوب عمل نکردیم چون برخی از ما حماسه 9 دی را ابزاری می دانیم برای آنکه مردم را مایوس کنیم. این در حالیست که 9 دی روز وحدت، انسجام و تجدید میثاق با امام راحل  و انقلاب اسلامی است لذا نباید در این ایام سخنی گفته شود که ایجاد دو دستگی شود چون دشمن بدنبال همین موضوع است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه  بعضی از عملکرد های نادرست موجب دشمنی می شود، گفت:  ما امروز در شرایطی قرار نداریم که تسویه حساب جناحی و جریانی کنیم وقتی همه ظرفیت های دشمن در این امر بسیج شده و همه کشور های پیرامون علیه ما  تحریک شدند.

وی اضافه کرد : وقتی تمامی راه های جذب اقتصاد را بروی ما بسته اند و همه ابزار نظامی را در برابر ما منسجم کردند باید از سیاه و سفید شدن ها عبور کنیم.

جمالی پور اشاره کرد:  عملکرد نادرست حکومتی در زمان رژیم ستم شاهی باعث خشم مردم شد  و آنان را به صحنه کشید تا از ارزش های نظام دفاع کنند زیرا هر اشتباهی یک پاسخ و جوابی دارد ودراین راه نباید یک طرفه قضاوت کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد : امروز ما نیاز به وحدت و انسجام داریم نباید بدنبال چند دستگی سوق پیدا کنیم درحالیکه دشمن در پشت مرزها بدنبال توطئه است، باید راست و چپ همه باهم تمامی دغدغه شان ایجاد وحدت و انسجام در بین  مردم و امید بخشی برای حفظ و سیانت این کشور باشد.

وی در پایان با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری گفت:  رهبری براین مبنا  در جذب حداکثری و دفع حداقلی بعنوان یک راهبرد برای جمهوری اسلامی تاکید کردند و نظر امام خمینی (ره) هم در این بود که من از روزی نگرانم که این اختلافات دامنه کشور رابگیرد و اصل جمهوری دچار چالش کند.

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید