گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1397/10/11 12:09
شناسه : 205099

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به اتفاق هیات همراه در سفر به شهرستان قصرقند 40 واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) را به نمایندگی از 800 واحد مسکونی مدد جویی سیستان و بلوچستان امروز /سه شنبه/ افتتاح کرد.

مدیر عمران و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فاز نخست افتتاح منازل مسکونی مددجویی این 40 واحد از 800 واحد مددجویی سیستان و بلوچستان در شهرستان قصرقند در سفر امروز معاون رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
مجید نجفی افزود: در مجموع 69 واحد در قصرقند در حال ساخت است که 40 واحد آن مربوط به فاز نخست امروز بهره برداری شد.
وی ادامه داد: برای ساخت هر واحد مسکونی فاز یک مددجویی 25 میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ پنج میلیون تومان کمک بلاعوض سپاه و 20میلیون تسهیلات از سوی این نهاد به مددجویان پرداخت شده است.
مدیرعمران و ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: در فاز دوم نیز 919 واحد در سطح استان با اعتبار هر واحد 35 میلیون تومان افتتاح خواهد شد که از این تعداد 29 واحد در شهرستان قصرقند درسال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا شهرستان قصرقند با جمعیت 61 هزار نفر جمعیت در قالب 15 هزار خانوار دارای چهار هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
معاون اول رئیس جمهوری امروز به اتفاق وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، نیرو، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل فرودگاهها و رئیس بنیاد مستضعفان وارد ایرانشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و شماری از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفت.
شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.

پاسخی بگذارید