تاریخ : 1397/10/12 12:11
شناسه : 205110


مهدی غلامی سرپرست روزنامه شاخه سبز _ مدتی است که اعضای شورای پنجم شهر اراک در فضا‌و جو بسیار سختی برای انتخاب شهردار بوده اند که بالاخره بعد از مدتها و چرخش اسامی از جاهای مختلف کشور توانستند به یک اسم برسند.

اما در این میان افرادی به شدت دکتر کاوه فلک افلاکی ریاست شورا را مورد حمله قرار دادند و در این امر از هیچ کوشش و روشی دریغ نکردند که بسیار تامل برانگیز است که چطور به یکدفعه آن هم درست در زمان انتخاب شهردار، این همه سعی بر تخریب این عضو نموده اند؟

جواب این سوال کاملا روشن است چراکه کاسبان و منفعت طلبانی همواره در استان مرکزی به ویژه در شهر اراک وجود داشته اند که همواره سعی بر تخریب چهره های ارزشمند وتوانمند را دارند تا بتوانند گزینه مورد نظر خود را روی کار آورند و یا فضای مشوشی را ایجاد نمایند تا بتوانند در دل این شلوغیها کاسبی نمایند و بدون در نظرگرفتن مردم به پر کردن جیبهای خود بپردازند.

نکته حائز اهمیت اینست که ریاست شورای شهر اراک، یکی از دندانپزشكان مطرح شهر میباشد که تنها برای خدمت به شهر و کمک به مجموعه شهرداری در این سمت قرار گرفته است مگرنه این فرد به هیچ وجه باتوجه به جایگاه ذکرشده، نیازی به شورا و شهرداری از هرجهتی ندارد.

کاسبان که نیز نتوانستند گزینه خودرا برای تصدی شهرداری به این عضو شورا تحمیل کنند ،فضایی را به وجود آوردند تا بتوانند این فرد را با اهرمهای فشار مانند فضای مجازی به حمایت از خود در آورند. 

اما درنهایت افلاکی مقابل این سودجویان ایستاد و به نظر فراکسیون حزب خود در شورا رای داد تا مجددا آب سردی بر روی منفعت طلبان بریزد و در مقابل نیز این افراد که دیگر خود را شکست خورده در این میدان میدیدند بازهم به ایجاد شایعه های بی اساس در خصوص ریاست شورا پرداختند تا کمی از ناراحتی این شکست و نرسیدن به امیال خود را بر سر این عضو شورا خالی نمایند.

نیروهای ارزشی و ولایت مدار به خوبی تفاوت بین خدمتگزار و افرادی که در لباس خدمتگزار ظاهرمیشوند و تنها به دنبال منفعت طلبی هستند را میدانند و آنها از هر کسی که به دنبال خدمت واقعی باشد حمایت میکنند و دیگر افراد معلوم الحال با انجام امور نخ نما و ایجاد شائبه ها نمیتوانند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید