تاریخ : 1397/10/15 13:16
شناسه : 205157


رئیس اداره ورزش وسلامت شهرداری منطقه ۲۰ گفت: شرکت در برنامه های ورزشی شرایطی را بوجود می آورد تا شخصیت و ماهیت افراد بروز نماید، لذا رفتار و اعمال ناشایسته جایگزین خصایص انسانی و رعایت قوانین می گردد.

به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز  - مهدی ندایی عنوان کرد: با توجه به سوابق و دوران فعالیتم در این عرصه برنامه ای را با کمک همکاران برای اهداف بلند مدت خود در راستای توسعه سطح ورزش و سلامت تدارک دیده ایم. 

ندایی با تدارک برنامه ریزی هرمی در راستای پیشبرد اهداف خود، گفت: با برنامه ریزی هرمی در جهت آشناسازی جوانان و نوجوانان با رشته های مختلف ورزشی، تربیتی و آموزشی تلاش داریم تا نشاط و سلامتی را باردیگر به محلات این منطقه بازگردانیم. 

رئیس اداره ورزش وسلامت شهرداری منطقه ۲۰ از برگزاری دوره های آموزشی اصولی و آکادمیک خبر داد و گفت : مجموعه ورزشی چمران در بلوار قدس محله دولت آباد برای اولین بار آکادمی ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته و بهکاپ برگزار خواهد کرد.

وی به ادامه تشریح اهداف این اداره پرداخت و تصریح کرد : معرفی مربیان در شاخه های مختلف ورزشی را جهت کارشناسی و آموزش بهتر در سراهای محله خواهیم داشت و بیشترین هدف ما آشناسازی بانوان با اصول ورزش در خانه است. 

ندایی خاطرنشان کرد : شرکت در برنامه های ورزشی شرایطی را ایجاد می کند  تا شخصیت و ماهیت افراد نمایان شود، لذا رفتار و اعمال ناشایسته جایگزین خصایص انسانی و رعایت قوانین می گردد. در همین راستا و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای شهرستان ری بر اساس تاریخ 7 هزار خود تلاش کردیم تا در زمینه گردشگری برنامه هایی را ارائه دهیم که از جمله آن می توان به رالی خانوادگی اشاره کرد. 


رئیس اداره ورزش وسلامت شهرداری منطقه ۲۰ افزود: در رالی خانوادگی شهرری ، شرکت کنندگان از اماکن تاریخی و گردشگری این شهرستان با توجه به نقشه ارائه شده، دیدن می کنند و در همانجا کارشناسی مستقر هست تا از پیشینه آن مکان برای آشناسازی شرکت کننده خدمت ارائه دهد. 

*ویژه برنامه های دهه فجر اعلام شد

وی در پایان به برگزاری برنامه های مختلف و ویژه در دهه فجر اشاره کرد و گفت:برنامه های ورزشی - فرهنگی این دهه را با شعار فجر چهلم پیش می گیریم و با ارائه مسابقات ورزشی همچون مسابقه ویژه اقشار و بویژه معتادین بهبودیافته،مسابقه دارت و فوتبال دستی داخل پارک در محله 13 آبان و بوستان ماهور، جشنواره ایلیا مخصوص کودکان کار و خیابان، جشنواره بومی و محلی ویژه بانوان، فوتسال مناطق 22 گانه وجشنواره بهکاپ در خدمت همشهریان عزیز خواهیم بود همچنین خیابان ورزش را برای استقبال از بهار خواهیم داشت که در اسفندماه سال جاری در محله دولت آباد برگزار خواهد شد. 

* خیابان در دست بچه های منطقه 20 

ندایی در حاشیه برگزاری خیابان ورزش با محوریت بازی های بومی – محلی در گفتگو با خبرنگارشاخه سبز اظهار کرد: خیابان ورزش با اجرای بازی های بومی – محلی بدون محدودیت سنی بازی ها و مسابقات مفرح خانوادگی، بنری، مهارتی حرکتی، فکری، توپی و راکتی و مسابقات مهارت های فردی روز جمعه 14 دی ماه در خیابان مدرس مقابل مرکز ری شناسی اجرا شد.

رئیس اداره ورزش وسلامت شهرداری منطقه ۲۰ افزود : خیابان ورزش سعی دارد تا بدون در نظر گرفتن اقشار در صنوف مختلف، جنسیت و طبقه اجتماعی حیات را به محلات بازگرداند و هدف ازین طرح صرفا ورزش و فعالیت بدنی است. 

وی در ادامه  عنوان کرد: طناب کشی،هفت سنگ،وسطی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، شطرنج، دارت، بهکاپ، گل کوچیک و روپایی از جمله بازی های تدارک دیده شده در این روز است.  

ندایی در خاتمه اشاره کرد : در حاشیه این برنامه با هماهنگی مرکز ری شناسی غرفه های متنوع هنری و صنایع دستی شامل نقاشی، خطاطی، نقاشی خط، گلیم بافی، ویترای، صنایع چوب، ستاد گردشگری و... در مقابل این مرکز برپا شد .

گفتنی است: مهدی ندایی متولد 1359 از تهران دارای مدرک کارشناسی مدیریت ارتباطات و دانشجوی ارشد مدیریت ورزشی است و پیش از این ریاست اداره مساجدو مراکز دینی شهرداری منطقه ۲۰ ، رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۲۰ و دوازده سال در عناوین مختلف ورزشی تجربه دارد .
منتشر شده در روزنامه
انتهای پیام/

پاسخی بگذارید