تاریخ : 1397/10/15 22:06
شناسه : 205163


عصر نخستین روز از هفته جاری فرماندار پاکدشت با همراهی رئیس بنیاد شهرستان از مادر شهید نوروز آقاپور عیادت کرد.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، عصر امروز شنبه مصادف با نیمه دی ماه سال جاری هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با همراهی رضا مدنی رئیس بنیاد شهرستان پاکدشت  از مادر شهید نوروز آقاپور عیادت کرد.

تمهیدی فرماندار پاکدشت در دیدار با مادر و برادران شهید آقاپور، والدین شهدا را ذخیره و داشته های زندگی امروز همه دانست و گفت: والدین شهدا برکت زندگی امروز همه ما هستند.

مدنی در ادامه گزارشی از وضعیت درمان مادر و پدر شهید آقاپور به فرماندار داد و گفت: از دغدغه های  بنیاد شهید مسئله درمان والدین شهداست که بسیار پیگیر آن هستیم.

وی گفت: وضعیت درمانی پدر شهید آقاپور که در بیمارستان شهدای پاکدشت در کما هستند را ساعتی از ریاست بیمارستان پیگیری می کنم، ریاست بیمارستان شخصا به بستر پدر شهید می روند.

مدنی افزود: هزینه های درمان نیز از طریق بیمه پرداخت می شود، اما خود شخصا پیگیر درمان والدین شهید آقاپور هستم.

در ادامه دیدار برادران شهید ضمن تشکر از پیگیری های مستمر مدنی رئیس بنیاد شهید پاکدشت، گفت: ایشان بسیار پیگیر رفع مشکلات بویژه مشکلات اقتصادی والدین ما هستند، امید است همیشه موفق و موید باشند.

گفتنی است پدر شهید نوروز آقاپور به دلیل بیماری چندی پیش به کما رفته و تاکنون رئیس بنیاد شهید پاکدشت بارها برای جویا شدن از رویه درمان بر سر بالین وی حاضر شده است و به صورت تلفنی مرتب با رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت در تماس هستند.

لازم به ذکر است هفته گذشته فرماندار شهرستان نیز پس از شنیدن حال پدر شهید از رئیس بنیادشهید از ایشان در بیمارستان عیادت کردند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید