تاریخ : 1397/10/17 09:19
شناسه : 205197


استاندار تهران گفت:پیام شهدا برای ملت ایران استقامت در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است. 

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز ، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در دومین برنامه خود با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار محسنی بند پی شهدا را پیام آوران استقامت دانست و افزود: پیام شهدا برای ملت ایران استقامت در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است و شهدا هیچ گاه زیر بار  سلطه دشمنان جمهوری اسلامی ایران نرفتند. 

وی گفت: اقتدارنظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است و در شرایط امروز شهدا الگو های موثری هستند که در جنگ نابرابر دشمنان بر ملت شریف ایران تحمیل کرده اند، موثر واقع می شوند. 

محسنی بندپی بیان کرد: با تاسی از فرآمین رهبری در خصوص برپایی اقتصاد مقاومتی که یکی از برنامه های گذر از موقعیت امروز است و الگوگیری از شهدا می توانیم به سلامت از این گذر عبور کنیم و شاهد پیروزی های مکرر جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان باشیم.

استاندار تهران افزود: ترس دشمن از حمله نظامی به کشور ناشی از اتخاذ راهبرد گسترش جبهه مقاومت به خارج مرزها و روحیه سلطه ناپذیری ملت ایران است و این مهم مرهون رشادت های شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان ایران است.


وی با بیان اهمیت  ارتباط مسئولان با مردم گفت: ارتباط تنگاتنگ و بی واسطه مدیران با مردم باید نصب العین مدیران قرار گیرد تا مردم شاهد باشند که خادمین خود در حال تلاش برای رفع مشکلات و رسیدگی سریع آن هستند.


استاندار تهران در خصوص مسئولان شهرستان پاکدشت افزود: مسئولان زحمت کشی در شهرستان هستند که به عنوان نمونه می توان به دکتر محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: ایشان علی رغم اینکه مردی از جنس خانواده معظم شهداست ساعت های خود را برای رفع مشکلات شهرستان می گذراند و الحق و انصاف در رشد و آبادانی پاکدشت نقش بسزایی دارند.

محسنی بند پی افزود: حضور ایشان برکت و پیگیری هایشان خالصانه است و این مهم را هیچ وقت مردم فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید