تاریخ : 1397/10/17 23:28
شناسه : 205227


فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نقش همدلی و وحدت در  مسوولان استانی و محلی برای حل و فصل مشکلات بی تاثیر نخواهد بود. 

شاخه سبز؛ در جمع خبرنگاران - دکتر هدایت الله جمالی پور در ملاقات عمومی مردم شهر قیامدشت و بخش خاوران با نمایندگان شورای اسلامی بهمراه دیگر مسوولان اجرایی، بیان کرد: تلاش های زیادی در ارتقای این ناحیه به یک شهر شد و در همین راه مشکلات زیادی را بر شما، مردم عزیز و ما مسوولین ایجاد شد که این هدف میسر نشود. 

جمالی پور خاطر نشان کرد: از اعتماد مردم به مدیران شهری نهایت قدردانی را دارم که با همراهی آنان توانستند جهت ارتقای این ناحیه مثمرثمر باشند. لذا از مسوولین این ناحیه مانند امام جمعه این شهر  با کمک نمایندگان مجلسی همچون دکتر کواکبیان و در حوزه ریاست جمهوری هم از مساعدت آقای مجید انصاری معاون حقوقی ریاست جمهور بسیار سپاسگزاریم که تصمیماتشان راه گشای اهداف این منطقه شد. 


فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد:  خوشبختانه شورای اسلامی شهر و شهرداری بصورت مجزا در این شهر مستقر شده اند. پس این دو نهاد اثرگذار باید در خدمترسانی هرچه بهتر نسبت به مردم بکوشند تا بتوانیم با پایان دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی این شهر را به اهداف متعالی خود نزدیک کنیم و نواقص و عقب افتادگی ها را جبران سازیم. لذا در کنار ادارت این شهر، فرمانداری ویژه ری مانند سنوات گذشته با تصمیمات بسزا و هم افزایی روزافزون خود در این راستا همراه شما خواهد بود. 

*پیگیری های فرمانداری ویژه ری بهمراه دیگر مسوولان ستودنی است

حجت الاسلام سید محمد حسین امیری امام جمعه شهر قیامدشت ضمن خیر مقدم در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اذعان داشت: در زمان تصمیم گیری و مستقل شدن این ناحیه دائم به ما متذکر می شدند که این امر امکان پذیر نیست و احتمال آن یک در هزار است. 

امیری درپایان افزود: تلاش های دکتر جمالی پور فرماندار ویژه ری باعث قوت قلب مدیران شد و ما را بهمراهی با او متمایل کرد و سرانجام قول و مساعدت های فرماندار موجب استقلال منطقه ای شد. 

گفتنی است: سلسله ملاقات عمومی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهمراه معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان ری، مدیران استانی و شهرستانی با مردم بخش خاوران و شهر قیامدشت برگزارشد که مدیران ضمن گفت و شنود با مردم به بررسی و حل مشکلات پرداختند. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید