تاریخ : 1397/10/22 10:07
شناسه : 205287

امام جمعه پاکدشت گفت: امروز شجاع ترین و قدرتمندترین ملت در دنیا مردم ایران هستند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز ، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن زاد روز حضرت زینب(س)به رهبرمعظم انقلاب، پرستاران عزیز و ملت شریف ایران، اظهار کرد: حضرت زینب(س) یک الگو در صبر، ایثار و بصیرت هستند؛ ایشان زینت دین اسلام و پدر هستند.

وی گفت:گاهی دختران ما خوب تربیت نمی شوند ، آموزش پدر و مادر یا مدرسه به فرزندان این کشور بر هجمه های دشمن تاثیر بیشتری دارد، با تربیت صحیح کودکان را در مقابل تبلیغات سو دشمنان بیمه کنیم.

لزومی بیان کرد: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند، شب ها بیدار هستند و سلامتی خود را برای درمان بیماران فدا می کنند، این خود به نوعی عبادت است، اگر پرستاری شب در سر شیفت خوابش ببرد، جان بیماری به خطر می افتد و مقصر آن رئیس بیمارستان است که نظارت خوبی نداشته است. 

امام جمعه پاکدشت در ادامه به سه تاریخ در دی ماه اشاره کرد و گفت: ۹ دی ۱۹ دی و ۲۶ دی روزهای عزت انقلاب اسلامی است؛ در ۹ دی انقلاب تثبیت مجدد شد، در ۱۹ دی این انقلاب بارور شد و در ۲۶ دی روز ذلت و نکبت برای رژیم طاغوت بود، طاغوتی که آبروی عزت این کشور را برد، آنهایی که سلطنت طلب و در آن سوی مرز ها زندگی می کنند و از محمدرضا تعریف می کنند، یادشان نیست رضاخان و پسرش چه ظلم هایی به کشور کرد، چه ضرر و زیانی بر ملت وارد کرد.

امام جمعه پاکدشت افزود: امروز شجاع ترین و قدرتمندترین ملت در دنیا ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در دیدار هفته گذشته رهبری با مردم قم، رهبری معیشت مردم را از مهم ترین مسائل روز دنیا دانست و از مسئولین به خاطر وضع موجود بسیار ناراحت هستند.

لزومی بیان کرد: منابع بسیاری در ایران وجود دارد  که اگر جمعیت ۸۰ میلیونی به ۲۰۰ میلیون نیز برسد بازهم مشکلی برای تامین‌نیست.

وی گفت: در روزهای اخیر مسئولان آمریکایی گفتند، تحریم های موجود برعلیه ایران بی سابقه بوده است، رهبری فرمودند: بله بی سابقه بوده ولی شکست آمریکا در مقابل ملت ایران هم بی سابقه خواهد بود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید