تاریخ : 1397/10/23 21:20
شناسه : 205297

سرپرست امور سياسي، انتخابات استانداري تهران گفت: نقش و جایگاه احزاب در دموکراسی نظام دینی، اسلامی بسیار مؤثر است، لذا تنها یک تشکل قانونمند با کسب مجوز از معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری، در برابر سایر نهادها می تواند از خود دفاع و مطالبه گری داشته باشد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، رضا  آقا عليخاني در آئین افتتاح دفتر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در شهرستان ری، بیان کرد: امور تشکیلاتی و ایجاد سازو کار اینچنینی با نام و نشان رسمی شکل می گیرد که هویت دار می شود واین خود یک عمل باارزش محسوب می شود لذا  باید به سمتی پیش رویم تا مجموعه اقدامات و عملکرد ما با عناوین و جایگاه رسمی حزبی و تشکیلاتی به آحاد مردم ارائه شود چون خواستگاه و مطالبات مردم قانون ماست.

آقا عليخاني افرود: خواستگاه ما در قانون اساسی بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته است  چون حضور و تاثیرگذاری آنان را در سرنوشت تمامی عرصه های کشوری شاهد هستیم.  لذا پذیرفتن مردم سالاری دینی و  دموکراسی دینی لازمه پیشبرد اهداف یک حزب است. 

سرپرست امور سياسي، انتخابات استانداري تهران ضمن تشکر از اقدامات موثر مجموعه فرمانداری ویژه ری که در توسعه احزاب گام اصلی را شهرستان های استان تهران برداشته است، اظهارداشت: شهرستان ری با  ۲۶ دفتر حزب فعال به سمت هویت‌سازی شهری حرکت می کند.

وی اشاره کرد : با فرصت ایجاد شده در این شهرستان مسئولیت مضاعفی در فعالیت نمایندگان این تشکلات ایجاد شده است. پس باید فعالیت حزبی را بعنوان یک فرصت بدانیم زیرا یک حزب برای رسیدن به اهداف خود و پاسخگویی به عملکرد ها حضور پیدا می کند وباید در مقابل نیز کارکردهای صحیح  را جهت نظارت داشته باشند تا دولت بتواند نسبت به کارکرد درست احزاب پاسخگو باشد.

آقا عليخاني در پایان تاکید کرد : صدور مجوز دفاتر شهرستان ها به سهل ترین صورت در شهرری میسر شده است لذا نمایندگان باید بعنوان تشکل رسمی فعالیت خود را آغاز کنند. چون تنها یک تشکل قانونمند در برابر سایر نهادها می تواند از خود دفاع و مطالبه گری داشته باشد.

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید