تاریخ : 1397/10/23 21:07
شناسه : 205299

به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مجتبی خانجانی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ری در آئین افتتاح دفتر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در شهرستان ری گفت: امیدواریم مابقی دفاتر هم یک به یک تا پایان سال گشایش یابند.

خانجانی یادآور شد: درطی دو ماه اخیر با جلسات مختلف در فرمانداری مسائل احزاب بصورت جدی پیگیری شده تا بتوانیم اهداف و سیاست ها را به اجرا برسانیم.

وی با اشاره بر اینکه هدف اصلی ما در شکل گیری احزاب اینست که آنان را در بخش های مدیریتی شهرستان دخیل کنیم، افزود:  در واقع تربیت سیاسی شهرری به گونه ایست که سعی شود تا مطالبه گری بین مردم و مسوولین افزایش یابد. با این هدف نباید متولی امر مدیریت ما باشیم بلکه مردم با همراهی مسوولین باید مدیریت را پیش گیرند چون این نظام  بر پایه صاحبان اصلی آن اداره می شود و مردم باید بر اساس مشکلات و تدابیر خود به عنوان صاحبین موضوع، امور را  پیش ببرند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ری در پایان متذکر شد : امروز می توان با افتتاح این دفاتر نزدیکی مردم و مسوولین در حل مسائل موجود را بیشتر کنیم در همین راستا باید همتی شودتا در دهه فجر سال جاری همایش وحدت با حضور چهره های سیاسی و انقلابی که پیرو آن به افتتاح دفتر احزاب شهرستان ری می پردازیم، گام موثری در این عرصه برداریم.

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید