گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1397/10/25 11:11
شناسه : 205316

رییس جمهوری صبح سه شنبه و در دومین روز سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان، مرکز 152 تختخوابی اورژانس و ترومای شهید کمال الدین نبوی را در بیمارستان 5 آذر شهر گرگان راه اندازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز در جریان روند ساخت و امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.
رییس جمهوری همچنین ضمن گفت و گو و قدردانی از تلاش کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی،از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.
در بازدید رییس جمهوری از این مرکز سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسوولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.
دکتر حسن روحانی پس از برگزاری آیین بهره برداری از این طرح درمانی استان گلستان، مورد استقبال گسترده شهروندان گرگانی قرار گرفت.
مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با زیربنای بیش از 11 هزارمتر مربع و اعتبار افزون بر 910 میلیارد ریال، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اردیبهشت 96 تا دی 97 به مدت 24 ماه تکمیل و آماده بهره برداری شد.
این مرکز در هفت طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریت های پزشکی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیا، بستری اورژانس، تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، تخت بستری جراحی، اتاق عمل، تخت بستری ICU مراقبت های ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان است.
رییس جمهوری صبح دوشنبه سفر دو روزه خود را به گلستان آغاز کرد و ظهر امروز این سفر به پایان می رسد.
نخستین سفر دکتر حسن روحانی به گلستان آذر 93 انجام شد.
شهید کمال الدین نبوی از شهدای قیام 5 آذر سال 57 شهر گرگان است.

پاسخی بگذارید