تاریخ : 1397/10/25 14:06
شناسه : 205329

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: شهرستان ری بعنوان خاستگاه پهلوانان و ورزشکاران صاحب نام اصلی کشور محسوب می شود.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز -  مهدی صداقت در جمع خبرنگاران با اشاره بهره وری از پتانسیل موجود در شهرستان  بیان کرد : فعالان و مدیران حوزه ورزشی خاستگاه اصلی شان عملیاتی سازی اهداف سازمانی در راستای استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه ورزشی است.

صداقت در هفته آغازین فعالیت خود درباره ارتباط با مطبوعات و رسانه ها گفت: ما هر ساله بسمت پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات پیش می رویم. رسانه عامل پیوند دهنده مردم و مسوولین است و به نوعی امین هر دو محسوب می شود.

اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: در حوزه ورزشی کم و کاستی هایی وجود دارد ولی کماکان پیشرفت این حوزه را در زمینه های مختلف شاهدیم و این موضوع بواسطه حضور کسانی است که در این عرصه بدون هیچ ادعا یا حقوق و مزایایی، صادقانه خدمت در رفع کاستی ها دارند.

وی افزود: تنها موضوع مغفور مانده، ورزش تربیتی است که بخشی از ورزش پهلوانی محسوب می شود که متاسفانه آموزش و پرورش این حوزه را مختص بخود می داند در حالیکه ورزشکاران ما با مرام پهلوانی خود در آن سهیم هستند و برای اینکه بتوانیم مباحث اخلاقی را بست و گسترش دهیم، باید ورزش تربیتی را حمایت کنیم.

صداقت خاطر نشان کرد:مهم ترین وظیفه ما در این حوزه فرهنگ سازی است چون اثرات متبثش  می تواند باعث کاهش بزه کاری شود، اما این زمینه سازی نیاز به  اعتبار و حمایت دارد. درهمین راستا باید با  هماهنگی شورای شهرستان اقدام به احداث یک موزه ورزش و پهلوانی کنیم و با عنوان و برند سجایای اخلاقی ماندگار  پهلوان تختی، تاریخ پر قدمت شهرری را بیشتر به کل کشور شناسا شویم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان  ری تصریح کرد: نماد پهلوان تختی در شهرستان ری مغفور مانده است ما باید کاری کنیم تا بجای یکروز تکریم آن هم در سالمرگش، همه روزه با بازدید و اردوهای فرهنگی  از او یاد شود. احداث یک موزه ورزشی کمک شایانی به این امور می کند و این خود می تواند یک طرح ملی در توسعه ورزش بشمار برود. 

وی در پایان  با بیان اینکه  همراه باهم افزایی ادارات می توان سرانه ورزشی شهرستان را افزایش دهیم، افزود : شهرستان ری به واسطه آنکه یک شهر مدال آور المپیکی محسوب می شود و از ظرفیت خوبی در حوزه جوانان مدال آور برخوردار است می تواند با کمک هیات ها، که بدنه اصلی این امور هستند و سایر نهاد و ارگان های دولتی شهرستان، وظایف و تکالیف قانونی خود را در حوزه ورزشی بخوبی  انجام دهد.

لازم بذکر است: مهدی صداقت زاده شهر مقدس مشهد متولد 1359 با تحصیلات کارشناسی ارشد آسیب شناسی و حرکات اصلاحی رشته تربیت بدنی و سابقه 10 سال استخدام رسمی وزارت ورزش و جوانان با سنوات  بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رییس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه، معاونت فنی و ورزشی حوزه جنوب شرق استان تهران، با سابقه 10 سال تدریس دانشگاه آزاد، مسوول کمیته استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز است ودرحال حاضر  سر پرست هیات هندبال استان تهران، مدرس رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزش های همگانی و فعال در برخی از هیات های ورزشی وفدارسیون هاست.

منتشرشده در روزنامه 

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید