تاریخ : 1397/10/27 15:58
شناسه : 205354

فرماندار پاکدشت گفت: اقدامات دولت در استان تهران به ويژه در روستاها کم نظیر بوده است لذا نقاط ضعف و همچنین خدمات دهی باید در رسانه ملی منعکس شوند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در نشست مشترک فرمانداران شهرستان های استان تهران با رئیس شبکه ۵ (شبکه پايتخت) ضمن تاکید بر انعکاس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در رسانه ملی گفت : ما به عنوان میراث داران نظام و انقلاب در شرایط حساس امروز که یاوه گویان و دشمنان نظام از فراسوی مرزها دندان برای دریدن انقلاب تیز نمودند، بر خود وظیفه می دانیم تا با بررسی دقیق و بیان دستاوردهایی که اجرایی شده و در نوع خود بی بدیل است،چهره واقعی انقلاب را نشان دهیم؛ انقلابی که به خوبی در جهان شناخته شده است و دشمنان نمی توانند مانع پیشرفت آن شوند.

وی افزود:امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی با عنایات رهبر فرزانه انقلاب و تلاش بی شائبه دولت تدبیر و امید و همدلی مسئولین کشوری و لشکری در اوج به سر می برد و با وجود برخی مشکلات ، ملت رشید ایران همچنان پای عهد خود با امام و رهبری ایستاده اند و این وظیفه ما را دشوارتر می کند و می بایست برای ارج نهادن به این همه افتخارات شبانه روز فعالیت داشته باشیم.

وی افزود : اغلب شهرستان های استان تهران عموما بعد از انقلاب تاسیس شده اند و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب رسانه ملی باید بستر ساز انعکاس اقدامات نظام در این چهل سال باشد.

تمهیدی گفت  : اقدامات دولت در استان تهران به ويژه در روستاها کم نظیر بوده است حتی باعث بازگشت برخی روستاييان که به شهرها مهاجرت کرده اند شده است و شبکه پنج سیما باید برای انعکاس اخبار و برنامه های تولیدی هر شهرستان تلاش کند.

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: نقاط ضعف باید در رسانه ملی منعکس شوند اما در عین حال هم باید خدمات دولت هم انعکاس یابد و در کنار کمبودهایی  که از سوی رسانه ملی بازگو می شوند اقدامات مثبت هم باید از سوی شبکه پنج سیما بازگو شوند و امروز با وجود ارائه خدمات گسترده دولت تدبیر و امید در سطح شهرها و روستاها تاسیس شبکه مختص استان تهران امری ضروری بنظر می رسد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید