تاریخ : 1397/10/29 17:26
شناسه : 205374

بمناسبت روز هوای پاک، بادبادک ها توسط اهالی محله 13 آبان در آسمان شهرستان ری به پرواز در آمدند.

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری  - مهدی ندایی  در همایش بادبادک بازی بوستان جانبازان محله سیزده آبان، بیان کرد: به منظور تامین زندگی سالم در راستای اهداف توسعه پایدار روزهای نمادینی که مرتبط به حفظ محیط زیست می شود، ما نیز برصدد بر می آییم تا همایش های مردمی همچون بادبادک بازی و دوچرخه سواری را مانند امروز در سطح منطقه داشته باشیم. 

وی افزود : اینگونه برنامه ها  ارتقای روحیه نشاط و شادابی در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را به دنبال خواهد داشت و می تواند ایجاد فرهنگ مبتنی بر خوشگذرانی، نشاط و سرگرمی اسلامی و دور هم بودن همراه با خانواده به همراه داشته باشد. 

ندایی اظهارداشت : با همکاری اداره اجتماعی ناحیه 3 منطقه 20 امروز توانستیم بالغ بر 450 نفر از محله سیزده آبان را گردهم آوریم. در این همایش با اجرای سرگرمی های متنوع، اهدای هدایا به برترین بادبادک دست ساز داشتیم ضمن آنکه هدیه ای هم به بادبادکی که بیشتر از همه اوج گرفت، تخصیص یافت. در پایان به قید قرعه هم به 40 نفر از شرکت کنندگان هدایایی نیز تقدیم شد. 

رئیس اداره ورزش وسلامت شهرداری منطقه ۲۰ خاطر نشان کرد: امروز همایش دوچرخه سواری را همراه با مسوولین داشتیم و شهردار منطقه 20  و مدیران ارشد شهرداری های نواحی به طور نمادین مسیر 6 کیلومتری از شهرداری منطقه 20 به سمت بلوار امام حسین، و در ادامه در مسیر بازگشت خیابان فداییان اسلام به سمت میدان شهرری وارد خیابان قم و مترو شهرری شدند. 

وی در پایان متذکر شد :روز هواي پاك، روز بدون خودرو، روز بدون دود و ... در كشورهاي مختلف سراسر جهان شناخته شده است؛ لذا ما نیز در همین زمینه دوچرخه که  بدون سوخت به حرکت در می آید  و بعنوان یک ورزش محسوب می شود ، بهره بردیم تا همشهریان دوچرخه سواری را به‌عنوان یک فرهنگ متعالی بپذیرند.  








پاسخی بگذارید