تاریخ : 1398/04/15 09:44
شناسه : 207846

موسوی نماینده مردم تهران شمیرانات ری اسلامشهر و پردیس در دیدار با موسوی بلده تاکید بر گسترش فعالیت های قرآنی در کشور کرد.



به گزارش شاخه سبز -  استاد سید حسین موسوی بلده رییس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران و نماینده شورای اسلامی شهر تهران در امور قرآنی به اتفاق جمعی از فعالین قرآنی شهر و شهرداری تهران با دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.


در این دیدار پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای پیرزادی از پرسنل منطقه یک شهرداری تهران استاد موسوی بلده به ارائه گزارشی از فعالیت های قرآنی شهرداری تهران پرداختند.


در ادامه دکتر فرید موسوی ضمن اعلام آمادگی برای حمایت هر چه بیشتر مجمع نمایندگان استان تهران از فعالیت های قرآنی شهرداری تهران از اهتمام مدیریت شهری تهران به حمایت از فعالیت های قرآنی تجلیل نمود و خواستار گسترش هر چه بیشتر فعالیت های شورای عالی قرآن شهرداری تهران و همچنین انتقال تجربیات مدیریتی این مجموعه به سایر نهاد ها و مجموعه های دولتی و عمومی در دیگر نقاط کشور شد .


گفتنی است در پایان این دیدار لوح سپاسی از  استاد موسوی بلده به دکتر موسوی به سبب حمایت های گسترده ایشان از فعالیت های قرآنی شهر تهران تقدیم شد .


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید