تاریخ : 1398/04/21 21:00
شناسه : 207975

فرماندار پاکدشت گفت: طی دو سال گذشته برنامه های خوبی که نشان از ظرفیت های بسیار پاکدشت داشت در حوزه های مختلف چون همایش هفته فرهنگی، نمایشگاه گل و گیاه ایران، نمایشگاه کتاب استان تهران، جشنواره انار و... برگزار شده است.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، هادی تمهیدی فرماندار شهرستان در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران که به میزبانی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: جامعه امروز نیازمند شور و نشاط اجتماعی است، جمعیت پاکدشت امروز نیازمند این نشاط اجتماعی است که شکل گرفتن کارها و برنامه های ارزشمند بسیار در حوزه هنر می تواند بخشی از این نیاز را پاسخ دهد.
وی گفت: پاکدشت دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلفی است که می تواند با ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه فرهنگی نیز حرف های بسیاری در استان تهران داشته باشد.


تمهیدی بیان کرد: وجود ۳ شهرک صنعتی و ۳۰۰۰واحد صنعتی و ۱۲۰۰هکتار زمین برای کشت گلهای شاخه بریده باعث شده که پاکدشت حتی با زمین های زیرکشت صیفی جات، به قطب صنعتی، کشاورزی و .... در استان تهران تبدیل شود.


فرماندار پاکدشت افزود: با حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان تهران موفق به برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی به میزبانی پاکدشت با عنوان لبخند شدیم؛ من خود شاهد کارهای بسیار ریاست و کارکنان اداره ارشاد پاکدشت که منجر به حضور بیشمار مردم برای دیدن از تئاترها شد بودم، عزیزان حوزه هنر نیز با وجود این ظرفیت درخواست شکل گیری دبیرخانه دائمی جشنواره لبخند را در پاکدشت داشته و دارند که امید است در این راستا و ایجاد زیرساخت های فرهنگی در این شهرستان یاری رسان باشید.


وی تاکید کرد :قطعا ایجاد زیرساخت هامی تواند پاکدشت را در استان تهران و کشور تبدیل به قطب فرهنگی نماید.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید