تاریخ : 1398/06/25 22:17
شناسه : 209258

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان با اشاره به برگزاری طرح شمیم حسینی از فروشگاه شهروند به جهت مشارکت در این طرح تقدیر و تشکر کرد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران؛ غلامعلی قدیریان مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، نمایشگاه شمیم حسینی ویژه مساجد و هیئات عزاداری با همکاری فروشگاه‌های شهروند در 18 نقطه استان تهران برای حمایت از برپایی مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام و تعظیم شعائر حسینی برگزار گردید.

حجت الاسلام قدیریان بیان داشت: در این اقدام شایسته فروشگاه شهروند اقلام مصرفی هیئات، حسینیه ها و مساجد از جمله حبوبات، برنج، گوشت، چای، قند و دیگر اقلام را با تخیف 10 تا 50 درصدی در اختیار این هیئات و مساجد قرار داد که این امر خیر و حسنه مورد حمایت مساجد و متولیان مراسمات مذهبی قرار گرفت. به همین منظور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از دکتر سریع القلم مدیرعامل شهروند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی در پایان با بیان اینکه ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مذهبی مساجد خواهان تداوم ارائه خدمات خالصانه‌ و بدون چشم داشت، مانند این طرح هستند اظهار کرد: با توجه به اینکه این امر پسندید به شدت مورد استقبال مساجد و علی الخصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران قرار گرفته است و همچنین در خواست های که از سوی امامان جماعات به این مجموعه جهت تداوم این امر خیرخواهان ارسال شده است ضمن تقدیر و تشکر از این فروشگاه بزرگ مردمی خواهان تداوم اینگونه طرح ها بوده و سایر مراکز مشابه هم به الگو گیری در اجرایی اینگونه اقدامات دعوت می نمایند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید