تاریخ : 1398/08/22 20:46
شناسه : 209677


  به گزارش شاخه سبز - مجری اولین نمایشگاه بین‌المللی رباتیک و فناوری‌های برتر ایران آیرکس از حضور و رونمایی محصولات تا حمایت‌های مالی از پروژه‌های مطرح شده در این رویداد خبر داد.

علیرضا غلامی افزود :با توجه به ماهیت تقاضا محور این رویداد بسیاری از متقاضیان بازار در حوزه رباتیک و هایتک می‌توانند با حضور در این رویداد به عنوان مشارکت‌کننده و غرفه دار ضمن معرفی توانمندی‌های خود و آخرین دستاوردهای پژوهشی و محصولات تولید شده و قابل تولید، ضمن ایجاد ارتباط مستقیم با بازار هدف از پتانسیل‌های موجود با هدف ثبت سفارش و تطبیق تولیدات جدید با نیازمندی‌های مشتریان مختلف و در سطوح متفاوت بهره‌برداری کنند. 

وی اظهار کرد: معرفی و حضور تولیدکنندگان و دارندگان فناوری در بازارهای داخلی و خارجی از اهداف بسیار مهم در آیرکس ۲۰۱۹ است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قطعا بخش بزرگی از آن محقق خواهد شد. 

غلامی یاد آور شد: این رویداد یکی از بزرگترین فرصت‌ها برای شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش بنیان فعال در زمینه رباتیک، هایتک، هوش مصنوعی سیستم‌های چاپ سه بعدی و مهندسی معکوس و تولیدکنندگان و وارد کنندگان تجهیزات در این حوزه‌ها میباشد تا برای اولین بار در یک رویداد تخصصی با مخاطبین و بازار نیازمند خدمات و محصولات خود ارتباط برقرار کنند.

  وی گفت:متاسفانه به دلیل عدم وجود این رویداد تاکنون، این شرکت‌ها در رویدادهای بعضا غیر مرتبط با حوزه رباتیک در نمایشگاه‌هایی شرکت می‌کردند که به طور قطع میزان بسیار اندکی از مخاطبان آن رویدادها در جستجوی خدمات و محصولات آنها می‌بودند.

غلامی افزود: شرکت‌های حاضر در آیرکس از امکانات ویژه‌ای در موارد مالی و دسترسی‌ها به فناوری های مورد نیاز برخوردار خواهند شد.  آیرکس ۲۰۱۹ ضمن گردآوری فعالان این حوزه با هماهنگی و حمایت حامیان دولتی و بخش خصوصی، خدمات و ارتباطات گسترده ای در حوزه عرضه و تقاضا را برای شرکت کنندگان در این رویداو برنامه‌ریزی نموده و اجرا می‌نماید.

این رویداد با توجه به همزمانی با چندین رویداد نمایشگاهی و با درخواست مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان تخصصی و به دلیل حضور حداکثری آنها، به تاریخ ۳ الی ۶ دی ماه ۱۳۹۸ تغییر یافت.متقاضیان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت رویداد. Www.iirex.ir    مراجعه کنند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید