مرفاوی:
تاریخ : 1398/09/26 14:10
شناسه : 209742

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که بلاتکلیفی در خصوص وضعیت سرمربی آبی‌پوشان به هیچ عنوان در شأن و شخصیت این باشگاه نیست.

صمد مرفاوی ، در خصوص حاشیه‌های چند روز اخیر و شرایط مبهم استراماچونی برای بازگشت به استقلال گفت: باشگاه استقلال اعلام کرده که چک استراماچونی را صادر کرده و تصویر این چک هم منتشر شده است. نمی‌دانم این چک اعتبار دارد یا خیر ولی در نهایت استراماچونی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. اعتقاد من این است که یک مربی حرفه‌ای باید تصمیمات حرفه‌ای بگیرد و بهتر بود که این مربی بعد از اتمام بازی‌های نیم‌فصل اول تصمیم می‌گرفت.

وی ادامه داد: استراماچونی رایگان به استقلال نیامده و همان ابتدا مقداری پول گرفته است. این مربی در شرایط خوبی استقلال را ترک کرد و می‌توانست چند بازی هم صبر کند تا تکلیفش مشخص شود. هواداران به این مربی علاقه‌مند هستند ولی استراماچونی در این شرایط حساس به کشورش رفت و این تصمیم از نظر من حرفه‌ای نبود. متاسفانه هنوز مشخص نیست او برمی‌گردد یا نه و این بلاتکلیفی در شأن و شخصیت استقلال نیست. امیدوارم استراماچونی برگردد و به فعالیتش ادامه دهد.

سرمربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: وقتی یک مربی تیمش در شرایط خوبی قرار دارد باید همه چیز را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده و تصمیم بگیرد. استقلال در بازی با پیکان دو امتیاز از دست داد و شاید در پایان فصل حسرت این دو امتیاز را بخورد. باز هم می‌گویم که استراماچونی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

مرفاوی در پاسخ به این پرسش که «امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی است؟» تصریح کرد: سپاهان که از لحاظ بازیکن، کادر فنی، مسائل پشتیبانی و ... شرایط خیلی خوبی دارد. پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند مدعی باشند و شهرخودرو هم تیم خوبی است. تراکتور یک مقدار در مسائل مدیریتی مسئله دارد و آنها باید برای مدعی شدن تصمیمات بهتری بگیرند. فکر می‌کنم در جمع مدعیان، سپاهان بهترین فاکتورها را برای قهرمانی دارد. تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد نباید در دو بازی بدون سرمربی باشد.

پاسخی بگذارید