تاریخ : 1398/10/22 23:41
شناسه : 209906

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، امروز در پایان معاملات با جهشی ۱۵ هزار و ۸۴۲ واحدی به رقم ۳۷۵ هزار و ۶۵۰ واحد رسید.

آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که امروز همه شاخص‌های بورس روندی صعودی طی کردند. شاخص کل با معیار هم وزن ۴ هزار و ۵۸۰ واحد رشد کرده و به رقم ۱۱۴ هزار و ۵۵۵ واحد رسید.

امروز معامله‌گران بیش از ۵.۳ میلیارد سهم، حق تقدم و اوراق مالی در ۳۵۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲ هزار و ۹۳۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۴ هزار و ۲۳۸ واحد رشد کرده و به رقم ۱۰۰ هزار و ۵۰۷ واحد رسید. شاخص قیمت با معیار هم وزن با افزایش ۳ هزار و ۵۸ واحد به رقم ۷۶ هزار و ۴۹۴ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با افزایش ۱۷ هزار و ۸۳۱ واحد به رقم ۴۳۷ هزار و ۶۱۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با افزایش ۱۰ هزار و ۹۵۷ واحد به رقم ۲۶۸ هزار و ۷۸۲ واحد رسید.

امروز ۷ نماد فارس، فملی، کگل، پارس، شبندر، تاپیکو، پارسان رشد، بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند. نمادهای فجر، فروس، رتکو، وایران، سفار و نبروج هم بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

امروز نمادهای پربیننده در بورس شامل بانک تجارت، به قیمت هر سهم ۴۵۹ ریال، بانک ملت ۵ هزار و ۷۵۱ ریال و نیز نماد شرکت‌های ملی مس ایران، سایپا، ایران خودرو، مس شهید باهنر، پالایش نفت اصفهان و داروسازی زاگرس فارمد پارس، بوده‌اند.

در پایان داد و ستدهای امروز در ۳۵۲ هزار و ۷۲۱ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۳۳۶ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۹ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

پاسخی بگذارید