تاریخ : 1398/11/5 20:58
شناسه : 209959


به گزارش شاخه سبز و نقل از شبکه خبری تهران نیوز _ سردار سلیمانی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، اظهار داشت: پیش از انقلاب تمام برنامه‌های ایران بر اساس سناریو و طرح‌ریزی استکبار جهانی بود. و در این زمان در مسیر جبهه استکبار ما را پیش می‌بردند و اگر می‌خواستیم خلاف آن برویم زندان و …. در انتظار افراد بود. 

وی گفت: انقلاب اسلامی به جغرافیای ایران اسلامی عزت داد، زمانی می خواستند جغرافیا را بگیرند، بعد جنگ تحمیلی را رقم زدند اما جوانان ایستادند و مایه رشد و عزت شدند. در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تمدن سازی تأکید کردند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در جهان اسلام ، ایران پیش قراول تمدن سازی اسلامی است.هدف بیانیه گام دوم همان بازیابی هویت ایرانی اسلامی ما است. 

سردار سلیمانی عنوان کرد: دشمن به‌دنبال خدشه وارد کردن به هویت ایرانی اسلامی است و صدها میلیارد هزینه به‌دنبال ایجاد افکار مقابل تمدن سازی و به‌ویژه با استفاده از فضای مجازی به‌دنبال تحت الشعاع قرار دادن ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

  وی با اشاره به تزلزل غرب در عصر کنونی خاطرنشان کرد: غرب دچار تزلزل جدی شده و برای مردم خودش هیچ کاری نکرده است. وقتی شکست خودش در فضای حقیقی را لمس می‌کند، در فضای مجازی به‌دنبال سانسور شکست و جلوه دادن پیروزی است. 

سردار سلیمانی گفت: غرب و نظام سلطه در ترور سیدالشهدای مقاومت، تصور کرده بود به پیروزی رسیده است، سپهبدی که ۴۱ سال در حال مجاهدت و ایثار بود، و بعد از شهادتش نبرد دیگری آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تشییع پیکری با حضور ۲۵میلیون نفر برگزار شد و جهان گواه عشق و ارادت مردم ایران به مقاومت بود.  وی یادآور شد: این ترور جز نفرت چیزی برای ترامپ به ارمغان نیاورد. ظرفیت‌های رسانه‌ها متاسفانه در کشور به خوبی معرفی نشده است.  سردار سلیمانی عنوان کرد: باید با حفظ سلیغه‌ها، برای هدف مشترک خودمان به میدان بیاییم.

عملیات روانی دشمن علیه ایران باید با رسانه‌های داخلی پاسخ مقتدرانه داده شود. 

وی گفت: ارزش پول ملی ما را با تبلیغات گسترده دشمن کاهش پیدا کرد.  نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف ملموس است.  رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خنثی کردن عملیات پیچیده دشمن ناامید کردن جوانان و نوجوانان است. چرا میدان را باز نکنیم برای نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم.


  سردار سلیمانی گفت: ناگفته‌هایی از توجه سپهبد سلیمانی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس در استان کرمان دوهفته‌نامه ای با عنوان «ثارالله» ایجاد کرد.


مجوز این نشریه با مدیرمسئولی قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۴ شهریور سال ۷۸ مجوز گرفته است. نشریه ثارالله در حال حاضر نیز به‌‌صورت دو هفته‌نامه منتشر می‌شود.  گفتنی است : آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با عنوان « رسانه امیدبخش، جامعه قدرتمند» با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، مدیران مسئول و فعالان حوزه رسانه در سالن سوره مهر حوزه هنری برگزار شد. 



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید