تاریخ : 1398/11/12 21:54
شناسه : 209974

زنگ انقلاب در شهرری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، حسن پور معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مسئولین شهرستانی در مدرسه علامه طباطبایی شهرستان ری به صدا در آمد.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از شهرستان شهرری- فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در شهرری ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های دانش آموزان در سالهای پیشین از انقلاب اسلامی بتوانیم در گام دوم انقلاب، زمینه انقلاب اسلامی با شکوه و همراه با دیدگاه های تمامی کسانی که زمینه رشد و توسعه این کشور را فراهم کردند قدم برداریم.

وی افزود:وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی  است و در ابتدای انقلاب اسلامی اولویت اصلی پیروزی قرار گرفت و تمامی اقشار در پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی داشتند.

توکلی در ادامه گفت: مشارکت و همدلی دانش آموزان در مدارس و پیروزی انقلاب زبانزد بود و امروز انقلاب اسلامی به ملت ما عزت داده و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به عنوان یک اصل قلمداد کنیم.

وی تصریح کرد: مطالبه مردم ما در حال حاضر وحدت و همدلی است، زیرا در برخی موارد و تریبون ها دروغ های گفتن می شود که با ساختار کشور متفاوت است لذا ما سعی می‌کنیم که پیشرفت کشور بر سمت و سوی مناسب باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: امروز آمریکایی ها با ترور سردار سلیمانی خواستند که از الگو شدن ایشان جلوگیری کنند، اما نمی دانند که سردار سلیمانی برای همه کشور است و با شهادت نزد ملت ما عزیز تر و ماندگار تر شده است.


وی با اشاره به شهادت فرزند ری در ترور شهید سلیمانی اذعان داشت:  شهید زمانی نیا که فرزند این شهر است در مدارس شهرستان ری پرورش یافته و امروز همراه شهید سلیمانی و به شهادت رسید.


توکلی کجانی با تاکید بر اینکه  نوجوانان میدان دار اصلی انقلاب هستند، گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال تغییر در ساختار مدیریتی کشور است لذا  اگر سواد می آموزیم  باید در تمامی حوزه ها باشد و در این راه بهترین سواد تحلیل،  مشارکت، سلامت، چگونگی مصرف انرژی و
مشارکت  است که باید در مدارس به عنوان یک کار جمعی افزایش پیدا کند.

در ادامه یزدان پناه، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری اظهارداشت: امروز در این مراسم زنگ انقلاب  را برای چهل و یکمین بار خواهیم نواخت و به گوش عالم می رسانیم که بر عهدی که ۴۱ سال پیش با خداوند مردم و دنیا بستیم استوار خواهیم ماند.

وی افزود: عهد بستیم که در آبادانی کشور بکوشیم و در مقابل ظلم سر فرود نیاوریم و هیچ گاه از اصول اسلام و دین متعالی دست بر نداریم.

یزدان پناه در ادامه گفت: با همه فراز و نشیب ها و اهدای شهدا به پیشگاه قرآن از این مسیر عقب ننشسته ایم و امروز گرد هم آمدیم تا بار دیگر این عهد را تجدید کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم که در مدرسه شاهد شهید علامه طباطبایی برگزارشد، مسئولین شهرستانی از فرزندان و خانواده شهدای دفاع مقدس  و مدافع حرم تجلیل به عمل آوردند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید