لاریجانی در جمع خبرنگاران:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1398/11/22 17:11
شناسه : 210020

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس خواهد کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مایوس خواهد کرد.

وی درخصوص تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: روز ۲۲ بهمن روزی است که به ملت ایران تعلق دارد و ملت ایران در این روز عزت و عظمت خود را تامین کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی،افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت ملی کشور را تامین می کند و در همه سال‌ها نیز همین طور بوده است، البته با توجه به شرایط سختی که آمریکا برای ایران فراهم کرده و شهادت سردار سلیمانی و اظهارات بی ادبانه ترامپ در پارلمان آن کشور نسبت به ملت ایران و شخصیت محبوبمان سردار شهید سلیمانی، حضور چشمگیر مردم، پاسخگوی  بیهوده گویی های ترامپ نسبت به ملت ایران و سردار شهید سلیمانی بوده و تامین کننده استقلال و عزت ملی کشور خواهد بود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب سرفرازی ملت ایران و تامین کننده امنیت ملی ایران است و ان شاءالله هم همین طور  هم خواهد شد؛. چرا که هوشمندی ملت ایران مثال زدنی است و در سخت ترین شرایط با حضور و رفتار  دشمن را کاملا مایوس کردند و ان‌شاءالله فردا هم همین طور خواهد شد.

پاسخی بگذارید