گروه: سیاسی / قضایی
تاریخ : 1398/11/22 17:55
شناسه : 210027

قم - دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه مسئولان باید لباس رزم بپوشند،‌ گفت: برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

حجت الاسلام جعفر منتظری ظهر سه‌شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را باعث نابودی توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: ملت ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته هرکجا که لازم بوده به صورت خودجوش حضور یافته و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی شرکت در صحنه‌های مختلف انقلاب همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع میلیونی سردار سلیمانی را همچون سوخت موشک‌هایی دانست که پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را نابود کرد و گفت: این حضور باشکوه ثمره خون شهداست و به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در برابر دشمنان قوی باشیم.

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه امت‌های اسلامی باید در برابر دشمنان قوی باشند تا مورد ظلم قرار نگیرند، گفت: هدف دشمنان از ایجاد نا امنی و ظلم در کشورهای غرب آسیا نابودی اسلامی و ایران اسلامی است و آمریکا به دنبال ضربه به جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب است.

از مذاکره با آمریکا هیچ سودی نبرده‌ایم

وی همچنین پیشرفت کشور و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی را در گرو توجه به مدیریت جهادی دانست و گفت: با مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف دفاعی و نظامی و امنیتی به موفقیت‌های بسیاری رسیده‌ایم که با این نگاه در بخش‌های دیگر کشور نیز می‌توانیم به موفقیت برسیم و مشکلات را برطرف کنیم.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه مسئولان کشور برای رفع مشکلات اقتصادی باید لباس رزم بپوشند، گفت: با لباس اتوکشیده نمی‌توان بر مشکلات پیروز شد و نگاه به غرب جز ضرر و خسران برای مردم نتیجه دیگری ندارد.

وی با تأکید بر اینکه از مذاکره با آمریکا هیچ سوی نبرده‌ایم، تصریح کرد: کشورهایی مانند عربستان توسط آمریکایی‌ها گاو شیرده خطاب می‌شوند و نمی‌توان کشوری پیدا کرد که با کمک آمریکا به توسعه و پیشرفت رسیده باشد ولی ایران اسلامی در مسائل نظامی به جایگاهی رسیده است که آمریکا توانایی مقابله با این قدرت را ندارد.

مردم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهند

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه اشاره کرد و گفت: مردم در این انتخابات و حضور حداکثری خود و انتخاب نمایندگان انقلابی می‌توانند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل دهند.

وی با ابراز تأسف از اینکه ۶۰ نماینده فعلی مجلس تأیید صلاحیت نشده‌اند، گفت: این مسئله مایه شرم است و در این زمینه حرف‌هایی داریم که در تریبون عمومی نمی‌توان بیان کرد زیرا باعث سو استفاده دشمنان می‌شود.

پاسخی بگذارید