تاریخ : 1398/11/27 13:25
شناسه : 210042

«احد جاودانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با صدور پیامی از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به پاس تلاش های انجام شده برای احراز عنوان «شهر خلاق در ترویج کتابخوانی» قدردانی کرد.




به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری -  «احد جاودانی» در پیامی از خلق رویداد های مهم فرهنگی و هنری در شهرستان ری به ویژه فعالیت های کتابخوانی که منجر به احراز عنوان «شهر خلاق در ترویج کتابخوانی» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  شده است، تشکر کرد.


وی همچنین از همراهی امام جمعه، فرماندار، ادارات و نهاد های مستقر در شهرستان ری برای کسب این عنوان قدردانی و تاکید کرد که پیشرفت در حوزه فرهنگ، جز با همراهی و یکدلی  مسئولان و مشارکت مردمی میسر نمی شود.


گفتنی است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از ابتدای سال ۱۳۹۸ با تشکیل دبیرخانه ای مستقل برای رویداد پایتخت کتاب ایران، بیش از ۲۰۰ برنامه شامل تاسیس کتابخانه، اقدامات زیربنایی و برنامه های توسعه ای و ترویجی در حوزه کتابخوانی با مشارکت ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی انجام داد و برنامه هایی نیز برای سال آینده در نظر گرفته است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید