تاریخ : 1398/11/28 15:54
شناسه : 210054


شاخه سبز در گفتگو با محمد حسن آصفری کاندیدای انتخابات مردم اراک،کمیجان و خنداب برای مجلس یازدهم - در روزهایی که شمارش معکوس سرنوشت انتخابات مجلس یازدهم آغاز شده است احزاب مختلف از هر روشی به دنبال حمایت از کاندیداهای حزب خود هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند. اشکال بزرگی که بر این امر وارد است اینست که این افراد اگر بر کرسی مسئولیت بنشینند چون از سوی یک جریان خاص حمایت شده اند و وامدار آن جریان سیاسی هستند به ناچار باید دین خود را به آنان ادا نمایند و ممکن است این ادای دین شامل تصویب قوانین و لوایحی که فقط به نفع آن جریان است،تلاش برای انتصابات نابجا افراد فاقد صلاحیت در سمتهای مهم، استخدامات فرمایشی،استفاده و بکارگیری از سرمایه ها و ظرفیتهای کشور برای تقویت جریان سیاسی همراه خود و در نهایت تضییع حقوق مردم و نابودی کشور  شود. در این بین و در این شرایط بحرانی کشور که مردم عزیز میهنمان با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند قابل ستایشند کاندیداهایی که فارغ از هر گونه جریان سیاسی و فقط برای خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شده اند.

محمد حسن آصفری یکی از کاندیدای توانمندی است که با تکیه بر تواناییهای خود و فارغ از جریانهای سیاسی و به صورت مستقل از حوزه اراک، خنداب و کمیجان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

آصفری اذعان دارد که به صورت مستقل وارد انتخابات دوره یازدهم شده است و هیچ تعهدنامه ای را بدون شرط با هیچ جناح و ائتلافی امضا نکرده است.
این کاندیدای مردمی می گوید: من اعتقادی به مرزبندی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم و از نظر من در کشور تنها دو جناح خودی و غیر خودی وجود دارد که جناح خودی کسی است که دلش برای کشور و مردمش می تپد و جناح غیر خودی کسی است که به دنبال منفعت طلبی، ثروت اندوزی، وابسته سالاری، حزب بازی است و همچنین به دنبال آن است که به جایگاه قدرت برسد که برای رسیدن به جایگاه قدرت از هیچ کوششی دریغ نمیکند.

آصفری که در دوره نهم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شریف اراک، خنداب و کمیجان بوده است در آن زمان ثابت کرد نگاه او به جریانهای اصلاح طلب و اصولگرا صرفا درنظر گرفتن منفعت مردم بوده است، چنانکه در تصویب لوایح فارغ از جریانهای سیاسی کمک به حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حال منتظر آن هستیم تا مردم عزیزمان در روز دوم اسفند با انتخاب کاندیدای اصلح آینده خود و کشورمان را رقم زنند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید