تاریخ : 1399/01/7 21:22
شناسه : 240402

به گزارش شاخه سبز از کاشان ،زهرا جلوداریان - رئیس شورای اسلامی شهرقمصردرگفتگو باشاخه سبز گفت :طی این روزها ویروس کرونا و خطرات آن برای همه اقشارجامعه شناخته شده است .

جمشید سالمی افزود:برخی با ویروس کرونا ،سرشوخی یا لجاجت دارند وهنوزبه فکر تفریح واستفاده ازتعطیلات هستند .

به گفته وی ، دراین هوای سرد بهاری ایستگاه سلامت ورودی قمصربه صورت شبانه روزی فعال است اما برخی سعی می کنند با وجود این همه سخت گیری ومحدودیت تردد به هرقیمتی ازاین ایستگاه سلامت عبور کنند.
وی افزود: طی 24ساعت گذشته ازورودی قمصر310خودروی غیربوی بازگردانده شد .

وی با اشاره به تردد کاشانی ها به قمصر گفت : مهمترین مشکل فعلی شهر قمصردرحوزه پیشگیری ازابتلا به ویروس کرونا ،اصراربرخی کاشانی هاست که به دلایلی قصد رفت وآمد به شهرقمصررا دارند.

وی تصریح کرد: امکانات شهرقمصربرای وضعیت موجود این شهرپیش بینی شده است اگرکاشانی ها باترددهای بی جهت بخواهند هرروزه در قمصر تعطیلات را به پایان برسانند درحق مردم شهرقمصروخودشان اجحاف کرده اند .
رئیس شورای اسلامی شهرقمصرگفت :شهرقمصرازنظرامکانات ومایحتاج  ضروری مردم درشرایط مناسبی است.

  جمشید سالمی با اشاره به کوهستانی بودن شهرقمصروبارش برف بهاری افزود: متاسفانه تعدادی ازافراد که هنوزهم خطرات ویروس کرونا را درک نکرده اند جهت لذت بردن ازفضای برفی درایستگاه ایستگاه سلامت در انتظارورود به قمصرمی مانند .

به گفته وی ، حتی این ازدحام خودروها که درایستگاه سلامتی دربرخی مواقع ایجاد می شود نه تنها برای مسافرین بلکه برای نیروهای شهرداری ، بسیج ،بهداشت وکلانتری قمصرو..که درتمام ساعات دراین ایستگاه فعال هستند نیزخطرآفرین می شود .

وی بااشاره به همراهی خیرین وهیئت های مذهبی قمصرافزود : دراین شرایط درخانه ماندن هم یک نوعی ازکارخیراست که امیداریم همه با هم خیرین سلامت باشیم .

وی تدابیروپیگیری های بخشدارقمصررا قابل تقدیردانست وتصریح کرد: اراده یی بسیارجدی در بخش وشهرقمصرجهت جلوگیری ازورود مسافران در حال انجام است اما همکاری مردم کاشان به ما کمک بسیاری می کند.

رئیس شورای اسلامی شهرقمصرگفت: یکی از برنامه های شهرداری قمصر،ضد عفونی کردن معابروخیابان های اصلی شهرومراکزپرتعدد است اما دراین روزها پارک ها به هیچ عنوان مکانی مناسب برای تفریح نیست .

جمشید سالمی افزود: کمی صبوری برای شکست ویروس کرونا لازم است بهترازعمری پشیمانی برای ازدست دادن عزیزان است .



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. همانطور که کار خوبی کردید کاشانی ها که ویلا و خانه دارند از حق قانونی شان محروم کردید لطفا قمصری ها هم تا پایان کرونا حق ورود به کاشان را نداشته باشند که عدالت اجرا شود