گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/01/14 23:38
شناسه : 240422

فرمانده انتظامی استان قم گفت: همکاری و هم افزایی مردم عزیز در این روز ها باعث خواهد شد تا به یاری خداوند متعال این ویروس منحوس را شکست دهیم و بار دیگر شور و نشاط و با هم بودن را به جامعه برگردانیم.


به گزارش خبرنگار شاخه سبز و نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: پلیس قم در تمام صحنه ها خصوصاً فاصله گذاری اجتماعی با جان و دل وارد میدان شد تا بتواند قدم کوچکی برای خدمتگزاری به مردم فهیم استان بردارد.

فرمانده انتظامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مدتی است ویروس منحوس کرونا وارد کشور عزیزمان شده و تعدادی از هموطنانمان را مبتلا و برخی را نیز متاسفانه به کام مرگ کشانده است، افزود: همکاری و هم افزایی مردم عزیز در این روزها باعث خواهد شد تا به یاری خداوند متعال این ویروس منحوس را شکست دهیم و بار دیگر شور و نشاط و با هم بودن را به جامعه برگردانیم.

وی اضافه کرد: امنیت و سلامت از نعمات الهی هستند، مقوله ای فرا سازمانی که بهره مندی، حفظ و حراست از آن نیازمند همراهی و مشارکت آحاد ملت و تمامی سازمان ها و ارگان های کشور خواهد بود.

سردار آقاخانی ادامه داد: اقدامات خوبی توسط مجموعه فرماندهی انتظامی استان در مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است چرا که پلیس هم مانند سایر دستگاه ها ضمن برقراری نظم و امنیت در جامعه در این راستا برای آرامش و سلامت جامعه همه تلاش خود را خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تلاش و ایثارگری سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا یعنی پرستاران و پزشکان قابل تقدیر است و هیچ زبانی قادر به تشکر از زحمات و مهربانی های این عزیزان نیست.

فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: تلاش گران عرصه سلامت و جامعه پزشکی کشور در هفته‌های اخیر، روز های سخت و پرخطری را تجربه کرده و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و زحمات شبانه روزی این عزیزان که با از خود گذشتگی و ایثار همراه است، حرکتی قهرمانانه و بسیار ارزشمند است.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتحاد و همدلی خوب همه دستگاه های اجرایی و همراهی خوب مردم فهیم به فضل خداوند و عنایت آقا امام زمان (عج) در این میدان پیروز شویم و ان‌شاءالله با سربلندی از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید