تاریخ : 1399/01/15 23:25
شناسه : 240428
 

شاخه سبز - مهدی غلامی فعال رسانه ای خطاب به سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت:پس مدیریت جهادی کجا رفت و اندکی بیشتر در این برهه حساس بیماری کرونا وقت بگذارید و با این شکلی که بنده میبینم اوضاع به خوبی مدیریت نمیشود.

غلامی افزود:در روز پنجشنبه و جمعه شهر را گشتم و مشاهده کردم که اوضاع ترافیک در بعضی مناطق بیداد میکرد و اگر آقازاده استان ما تنها یک چرخی در این دو روز بعد از قرنطینه در شهر و به خصوص در خیابانهای خرم،شریعتی، شهرصنعتی در محدوده پامچال و... می انداخت ، تدابیر شدیدتری در پیش میگرفت.

وی ادامه داد:امروز جمعه هم مشاهده کردم که در پارک آزادی و در نزدیک ساختمان شورای شهر تعداد قابل توجهی از افراد به ورزش فوتبال و در روز پنجشنبه در پارک نزدیک به استانداری افراد به والیبال و بسکتبال پرداخته بودند و این نشان از اوج مدیریت دارد و اگر هم وی خواست باهم خواهیم رفت تا اوج این شلوغیها را باهم ببینیم.

غلامی همچنین بیان داشت:آن زمان که هرچی به سید علی آقازاده استاندار اعتدالی مرکزی گفتیم که در بعضی از انتصابات هم بیشتر دقت کن ولی وی اصلا گوش فرا نمیداد و در حال حاضر در این وضعیت هم صرفا با افرادی خاص مشورت میکند، اما بنده با توجه به بومی بودن وظیفه خود میدانم با همه ناملایمتها، نواقص را گوشزد کنم .

غلامی اظهار داشت:در این اوضاع، زمان مناسبی برای گفتن انتقادات و بیان عملکرد ضعیف نیست و در حال حاضر همه باید متحد شویم تا بر این بیماری غلبه کنیم و در این راستا ارائه راهکارها و حفظ اتحاد و داشتن انسجام تنها اولویت است و از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم میخواهم این مهم را به جد پیگیری نمایند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید