تاریخ : 1399/01/16 19:20
شناسه : 240431





 صنعت برق در خط مقدم خدمت رساني به مردم، بيمارستان ها و همه دستگاه هاي خدمات رسان قرار دارد و در اين شرايط كه توصيه به خانه ماندن همه مردم مي شود، بيش از 20 هزار نفر ازهمكاران ما در نقاط مختلف كشور به صورت همزمان مشغول به كار هستند، تا هيچ مشكلي در تامين برق پايدار براي بيمارستان ها، مردم و ... به وجود نيايد. با اين حال در اين شرايط، برخي همچنان اقدام به انتشار شايعاتي نموده اند كه كه چندين بار تاكنون اطلاع رساني و شفاف سازي در آن خصوص انجام گرفته است.

به گزارش شاخه سبز از اصفهان _ پيرو طرح حذف قبوض كاغذي برق كه پس از اطلاع رساني هاي گسترده توسط مجموعه صنعت برق از ابتداي مهرماه سال 98 به اجرا درآمد، تاكنون شايعاتي با متني يكسان در چند نوبت در فضاي مجازي منتشر شده است كه اين شركت  به منظور شفاف سازي و جلوگيري از نگراني هموطنان،  نسبت به انتشار توضيح و روشنگري دراين خصوص اقدام كرده است كه آخرين مورد آن نيز مربوط به اوايل دي ماه 98 بود .


با اين حال و با عنايت به  صنعت برق در خط مقدم خدمت رساني به مردم، بيمارستان ها و همه دستگاه هاي خدمات رسان قرار دارد و در اين شرايط كه توصيه به خانه ماندن همه مردم مي شود، بيش از 20 هزار نفر ازهمكاران ما در نقاط مختلف كشور به صورت همزمان مشغول به كار هستند، تا هيچ مشكلي در تامين برق پايدار براي بيمارستان ها، مردم و ... به وجود نيايد. با اين حال در اين شرايط، برخي همچنان اقدام به انتشار شايعاتي نموده اند كه كه چندين بار تاكنون اطلاع رساني و شفاف سازي در آن خصوص انجام گرفته است.انتشار مجدد شايعه پيشين در فضاي مجازي و با وجود پاسخگويي و تكذيب چندباره اين شايعات در مصاحبه هاي مسئولان محترم صنعت برق، موارد ذيل مجددا و به منظور رفع هرگونه ابهام اعلام مي گردد:
1- تاكيد مي شود كه در اين طرح صرفا قبوض كاغذي برق حذف شده و هيچ گونه تغييري در نحوه محاسبه قيمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان كماكان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهاي دوره قرائت محاسبه مي شود و كاهش يا افزايش طول دوره قرائت، اثري در افزايش بهاي برق مصرفي نخواهد داشت و صورتحساب برق مصرفي نيز از طريق پيامك به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوي مشتركان كه در سيستم هاي شركت هاي توزيع نيروي برق ثبت شده است، ارسال خواهد شد. در عين حال مشتركان گرامي به منظور مشاهده قبض برق خود مي توانند با مراجعه به پايگاه هاي اينترنتي شركت هاي توزيع نيروي برق استان متبوع، نسبت به مشاهده تصوير قبوض برق خود كه عينا همانند قبوض كاغذي پيشين بوده و امكان چاپ و مقايسه با ارقام و صورت حساب هاي گذشته را دارد، اقدام كنند.


2- با توجه به شرايط كشور در مبارزه با ويروس كرونا، صنعت برق نيز با ايفاي سهم خود براي قطع زنجيره انتقال، همه خدمات را خود به صورت الكترونيكي ارائه داده است و در مجموع اين طرح به عنوان يكي از نكات ارزشمند صنعت برق در مبارزه با كرونا محسوب مي شود.


3- صنعت برق در خط مقدم خدمت رساني به مردم، بيمارستان ها و همه دستگاه هاي خدمات رسان قرار دارد و در اين شرايط كه توصيه به خانه ماندن همه مردم مي شود، بيش از 20 هزار نفر ازهمكاران ما، در نقاط مختلف كشور به صورت همزمان مشغول به كار هستند،  تا هيچ مشكلي در تامين برق پايدار براي بيمارستان ها، مردم و ... به وجود نيايد . لذا از اصحاب رسانه و صاحبان كانال هاي اطلاع رساني در فضاي مجازي، خواهشمند است در اين شرايط كه نيازمند آرامش هستيم، از انتشار اخباري كه باعث تشويش اذهان مردم عزيز مي شود بپرهيزند. ضمنا ياداور مي شود كه صنعت برق پيگيري قانوني و قضايي  از شايعه سازان و انتشار دهندگان شايعه هاي اين چنيني كه تاكنون چندين بار تكذيب و نسبت به شفاف سازي آن اقدام شده است، حق خود مي داند و در صورت تكرار، نسبت به شكايت قضايي اقدام خواهد شد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید