تاریخ : 1399/01/16 23:04
شناسه : 240433

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - مجید رضایی در حاشیه افتتاح بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی شهرری در جمع خبرنگاران، بیان کرد : از سال های گذشته ساخت بنای جدید بیمارستان جدید فیروزآبادی برنامه ریزی شده بود ولی جابجایی پیمانکار و تحریم ها موجب شد تا این روند به تعویق بیافتد؛ خوشبختانه کماکان در دو سال گذشته 90 درصد کار انجام شد.

رضایی افزود : با توجه به شرایط کنونی، ممکن است به تخت های بیشتری نیاز داشته باشیم، ساخت و تجهیز این بخش از بیمارستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسئولان شهرستان و نیروهای جهادی انجام پذیرفت که اعتبارات لازم برای طرح توسعه بیمارستان فیروزآبادی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران تأمین شده و سازمان اوقاف و امور خیریه 220 میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات کرده است.

رئیس بیمارستان فیروزآبادی با اشاره به ظرفیت 329‪ 
تخت خوابه بیمارستان، گفت: بخش جدید دارای پنج طبقه است و طبقات سوم، چهارم و پنجم با ظرفیت 160 تخت تکمیل شده که امروز طبقه پنجم با 60 تخت که دارای تجهیزات و امکانات کامل است با پذیرش نخستین بیمار به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد : بزودی طرح توسعه بیمارستان مذکور در طبقات سوم و چهارم افتتاح می شود و سایر قسمت های آن پس از تایید فنی مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین  طبقه پنجم که بخش بستری بیماران است، شامل امکاناتی نظیر تخت، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، پمپ‌های سرم، ونتیلاتور(ریه مصنوعی)، مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی و سایر تجهیزات ضروری است.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید