تاریخ : 1399/01/17 13:07
شناسه : 240438

سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان از اعطای کمک مالی ۹ میلیارد تومانی این شرکت برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - محمدصادق حاجیان با تبریک سال جدید و آرزوی بهترین‌ها برای مردم ایران، همچنین به تولید و توزیع حدود ۱۰۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی‌کننده برای سازمان‌ها وادارات متقاضی اصفهان اشاره کرد و گفت: بسته‌های بهداشتی اعم از ماسک، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده نیز تهیه شد و ضمن توزیع در بین همکاران برای مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها ارسال گردید. 

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های کمیته سلامت شرکت پالایش نفت اصفهان پرداخت و افزود: این شرکت با خرید دستگاه تب‌سنج غیر تماسی (ترمومتر پزشکی) دمای بدن شاغلان، رانندگان و کلیه مراجعان به پالایشگاه را موردسنجش قرار می‌دهد. در این راستا با استفاده از دستگاه دماسنج غیر تماسی، توسط پرسنل تعیین‌شده در ادارات حراست، بهداشت‌کار/صنعتی، ایمنی و آتش‌نشانی در روز کار و شیفت عصر و شب، درجه حرارت بدن کلیه کارکنان در زمان ورود به شرکت اندازه‌گیری می‌شود و افرادی که دمای بدن آن‌ها بالاتر از ۳۷/۵ درجه سانتی‌گراد باشد، طبق پروتکل تعریف‌شده به کانکس مستقر در ابتدای پالایشگاه منتقل می‌شود.

پس از تأیید پزشکیار مبنی بر علامت‌دار بودن فرد (تب و لرز، سرفه، آبریزش بینی، تنگی نفس) جهت بررسی بیشتر به مرکز سلامت کار انتقال می‌یابد وبِ صلاحدید پزشک مرکز سلامت کار، اقدامات لازم ازجمله استراحت در منزل و یا انتقال به بیمارستان انجام می‌شود. تعطیلی رستوران و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ... در پالایشگاه و شهرک شهید محمد منتظری، نصب پوستر شستشوی صحیح دست‌ها در کلیه سرویس‌های بهداشتی، آبدارخانه‌ها و رستوران از دیگر مصوبات این کمیته در مقابله با این ویروس است.

 حاجیان تصریح کرد: این شرکت همچنین با ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمام مکان‌ها و فضاهای عمومی شامل محیط‌های کاری، آبدارخانه‌ها، رایانه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب و ... تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می‌دهد و مواد ضدعفونی‌کننده به همکاران متقاضی ارائه می‌گردد.

برای کارکنان تنظیفات، آبدارخانه و آشپزخانه نیز دوره‌های آموزشی (مانند بهداشت فردی و...) برگزار گردیده است. این در حالی است که برای دیگر کارکنان پیام آموزشی در قالب پیامک، فیلم، بنر، استند، تراکت‌های آموزشی، تهیه می‌گردد و ضمن نصب در سطح پالایشگاه، به کارپوشه تمام کارکنان از طریق سیستم اتوماسیون اداری ارسال می‌شود. همکاران خانم باردار و همکارانی که دارای بیماری‌های خاص و زمینه‌ای هستند می‌توانند از مرخصی استعلاجی استفاده کنند. همچنین ارائه کلیه خدمات د دندانپزشکی غیر از موارد کنترل عفونت و درد (اورژانسی) تا اطلاع ثانوی تعطیل است. با امید به اینکه با همکاری همدیگر ویروس کرولا را شکست دهیم.


در این شرکت به‌منظور جذب انرژی‌های مثبت و رفع نگرانی همکاران، برنامه‌های صوتی مفرح آموزشی در سیستم اداری بارگذاری می‌شود. 



سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه هم‌وطنان و ملت بزرگ ایران، ابراز امیدواری کرد: انشاء... با همراهی و همدلی و با در خانه ماندن زنجیره سرایت این ویروس را قطع خواهیم کرد و در کنار هم و مراقبت‌های شخصی و اجتماعی از این بحران، به‌سرعت عبور می‌کنیم.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید