تاریخ : 1399/01/18 13:30
شناسه : 240444


 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تمامی هزینه های جاری این اداره کل در ردیف و فصول موافقت نامه هزینه شده و هیچگونه سند و بار مالی به سال ۹۹ انتقال پیدا نکرده است.

به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به تخصیص صد در درصدی اعتبارات جاری و صرفه جویی بعمل آمده در امورات مختلف، خوشبختانه رفاهیات همکاران این مجموعه که در سال های گذشته دچار مشکل اعتباری و سیر مراحل اداری بوده تامین شده است.

 وی با اعلام اینکه تامین اعتبارات نسبت به سالهای گذشته روند مثبتی داشته است افزود: بنا بر پیگیری های انجام شده و طبق قوانین و ضوابط ابلاغی،  احکام پرسنل رسمی و پیمانی این اداره کل با افزایش ۵۰ درصد فوق العاده ابلاغی، صادر شده و مکاتبات لازم جهت افزایش حقوق کارکنان قراردادی نیز با مقام عالی وزارت انجام پذیرفته است.

قاری قرآن اظهار داشت: تمامی هزینه های جاری این اداره کل در ردیف و فصول موافقت نامه هزینه شده و هیچگونه سند و بار مالی به سال ۹۹ انتقال پیدا نکرده است و برنامه ریزی جامعی برای پرداخت رفاهیات در سال جاری انجام خواهد شد.

وی در پایان از مجموعه کارکنان خواست تا در سال جدید با توکل بر خدا و با جدیت و تلاش مضاعف حداکثر توان خود را برای انجام امورات محوله،کار کارشناسی،  علمی و ایده پردازی به کار گیرند و موضوعات را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند. و با تفکر جدید و توان مضاعف در پیشبرد اهداف سازمانی و سیاست گذاری های ابلاغی کوشا باشند.



انتهای پیام /



پاسخی بگذارید