تاریخ : 1399/01/19 13:53
شناسه : 240451



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - مصطفی عطایی پور مدیر مجتمع فولاد سبا گفت :خوشبختانه علیرغم تحریم های ناعادلانه، با تلاش، همدلی و همراهی کلیۀ همکاران و ذینفعان در مجتمع فولاد سبا موفق به افزایش میزان تولید شدیم و افتخار دیگری را در مجموعۀ فولاد کشور به ثبت رساندیم.

وی افزود : در سال رونق تولید با همت، تلاش و همدلی کارکنان مجتمع فولاد سبا توانستیم به تولید یک میلیون و ۲۳۹ هزار تن کلاف گرم دست یابیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱.۷ درصد رشد داشته است.

عطایی پور ادامه داد : حدود ۸۰ درصد از این میزان با ضخامت ورق ۲ میلیمتر و کیفیت مطلوب تولید شده است که یکی از محصولات پرکاربرد درصنعت تولید لوله و پروفیل کشور به شمار میرود.

وی تصریح کرد : علیرغم محدودیت های فراوان در تأمین مواد اولیه، قطعات و متریال مصرفی، از جمله دلایل اصلی افزایش تولید میتوان به تلاش و کوشش کارکنان، بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته و افزایش سرعت در خطوط مختلف ازجمله فولادسازی، ریخته گری و نورد گرم و کاهش توقفات اضطراری در این واحدها اشاره کرد.


مدیر مجتمع فولاد سبا تشریح کرد : گفتنی است آهن اسفنجی کیفی تولیدشده در واحد آهنسازی مجتمع فولاد سبا نیز تأثیر بسزایی در افزایش تولید داشته است.

وی بیان کرد :در خصوص برنامه های سال جدید این واحد باید گفت در صورت تأمین مواد اولیۀ موردنیاز و اجرای پروژه های طرح توسعه، چابکی و سرعت در تعمیرات نواحی، برطرف کردن توقفات غیرضروری و افزایش انگیزۀ همکاران، قطعا توانایی رسیدن به ظرفیت اسمی تعیینشده و تحقق شعار جهش تولید سال را خواهیم داشت.

عطایی پور گفت : ضمنا همزمان با تولید، در حال آماده سازی فعالیت های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته گری قدیمی و نصب قفسۀ هفتم نورد گرم سبا هستیم و در آینده شاهد نصب و به کارگیری این تجهیزات در تولید خواهیم بود.

وی عنوان کرد ‌:در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت محترم عامل فولاد مبارکه، کلیه معاونت ها و مدیریت های شرکت امیدوارم با حمایت این عزیزان و تلاش بی وقفۀ کارکنان، شاهد افزایش تولید، تثبیت شرایط مطلوب خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.



انتهای پیام /




پاسخی بگذارید