تاریخ : 1399/01/20 13:42
شناسه : 240458



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان -  احسان مشکلانی معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان گفت: سامانه آموزش مجازی از 17 فروردین ماه فعال شده است. مدرسین و دانشجویان می توانند با استفاده از نام کاربردی و رمز عبور سامانه هم آوا خود نسبت به ورود به سامانه سما لایو جهت بارگذاری و یا دریافت محتواهای آموزشی اقدام کنند.

مشکلانی تصریح کرد: مدرسان و دانشجویان لازم است قبل از ورود به سامانه مذکور، راهنمای  ورود و استفاده از سامانه را مطالعه و یا فیلم آموزشی موجود در سایت دانشگاه را مشاهده نمایند.

مشکلانی افزود:  مدرسان دانشگاه می توانند محتوای آموزشی خود را در فاز اول صرفا برای دروس نظری بر اساس ساعات کلاسی هفته در این سامانه بارگذاری نمایند. وی در خصوص نوع محتواهای قابل بارگذاری گفت: مدرسان می توانند از انواع محتواهای آموزشی از قبیل فایل صوتی، ویدئو، پاورپوینت و بر اساس موارد ابلاغ شده به مراکز آموزش علمی کاربردی برای آموزش دانشجویان استفاده نمایند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری منظم کلاس ها و استفاده از محتواهای مناسب و اثر بخش توسط مدرسان در ارزیابی آتی آنها مورد توجه قرار خواهد گرفت و مدرسین برتر شناسایی و تجلیل خواهند شد. همچنین عملکرد مدرسین و مراکز استان نیز به صورت آنلاین از طریق ستاد استان نظارت می شود.

 

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: فرآیند های آموزش دانشگاه در حال اصلاح است و از این نیمسال انعطاف پذیری بیشتری جهت رفاه حال دانشجویان عزیز در فرآیندهای خدمات آموزشی و فارغ التحصیلی همراه با افزایش کیفیت آموزش ایجاد شده است.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید