تاریخ : 1399/01/25 14:53
شناسه : 240474

برکات پر مهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بعد از شهادت هم پایان یافتنی نیست و دستان پر مهر او بر سر ایتام کشیده شد.



  به گزارش شاخه سبز ونقل از خبرگزاری بسیج ، تدبر بر آیه شریف 169 سوره آل عمران این موضوع را بر ما روشن می سازد که شهدا علاوه بر اینکه زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند، موجب اتحاد و همدلی بین ملت هستند و سایه مهر و رحمت آنها بر مظلومان و محرومان هم گسترده بوده و وجود پر خیر و برکت آنها از جامعه محو نخواهد شد.

پنجمین یادواره شهدای شرکت مارگارین در حالی برگزار شد که این مراسم با ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اربعین سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان شد ؛ در حاشیه این مراسم که در نمازخانه این شرکت برگزار شد، خانم اعظم السادات رفیعی پور، مدیر آموزشگاه هنرمندان راگا شهرستان ری اقدام به طراحی سیاه قلم شهید سلیمانی با هدف حمایت و کمک به افراد بی بضاعت و ایتام کرد. در پایان این مراسم، طرح سیاه قلم چهره سردار محبوب دلها به منظور تامین مایحتاج ایتام برای شب عید به مزایده گذاشته شد که هیات مدیره شرکت مارگارین این اثر هنری را به مبلغ خوبی خریداری کرد.

گفتنی است که: خانم اعظم السادات رفیعی پور، مدیر آموزشگاه هنرمندان راگا شهرستان ری درقالب یک کانون فرهنگی مردم نهاد هر ساله در مرداد، بهمن و اسفند ماه  نمایشگاهی برای فروش آثار به نفع کودکان یتیم و بی بضاعت برای خرید لوازم مدرسه، خرید عیدانه، سبد کالا و سایر نیازمندی های آنان برگزار می کند.

رفیعی پور، اظهار داشت: شعبه دوم آموزشگاه راگا برای تامین نیازمندی های افراد بی بضاعت در کهریزک افتتاح شد تا با اشتغالزایی فرزندان این منطقه و کسب مهارت های هنری برای آنان درآمد زایی ایجاد شود

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید