تاریخ : 1399/02/2 22:09
شناسه : 240510


 به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه کنار گذر شرق اصفهان در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان بر حمایت همه جانبه تا رفع مشکلات و گشایش گره های کور در مسیر این پروژه  تاکید کردند .

دکتر نوروزی شهردار اصفهان در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای پروژه کنار گذر شرق گفت : شرکت پیمانکار این پروژه با توجه به داشتن زیر ساختها همچون تجهیزات و ماشین آلات توانمندی ویژه ای برای اجرا دارد و همه نهادها و سازمان های مرتبط نیز انگیزه قوی برای رفع موانع دارند به گفته وی این پروژه یکی  از آرزوهای سه دهه  گذشته استان بوده که متاسفانه در هر برهه ایی، اجرایی نگردیده است و امروز با دستان توانمند سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان اجرائی می گردد  که میشود بسیاری از موانع پیش روی اجرای پروژه را در شورای تامین ، فرمانداری و بخشداری حل شود .

او با بیان اینکه پروژه کنار گذر شرق به موازات رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان دارای کاربردهای ویژه است ادامه داد : این دو راه ها را به هم وصل می کنند و فرصت خوبی برای شهر اصفهان به لحاظ حل مشکلات ترافیکی و زیست محیطی و کاهش سوخت خواهد بود و همه اهداف  و اولویت های مسافران در زمان سفر برآورده می شود و تحول بزرگی در شهر و استان ایجاد می کند .
نوروزی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان در اجرای پروژه های شهری تقویم زمانبندی دارد گفت : انتظار داریم در پروژه کنارگذر شرق هم همین روش انجام شود .

مهندس سیستانی فرماندار اصفهان نیز با اشاره به اینکه در مسیر پروژه کنار گذر شرق اصفهان موانع جدی وجود دارد افزود : برای  سرعت بخشی به آزادسازی باید چگونگی انجام کار بررسی شود تا زودتر به سرانجام برسیم .

به گفته وی وضعیت موجود گزارش داده شود تا هر کدام از ما متناسب با موضوع ورود پیدا کنند و با روش های مسالمت آمیز  بحث تملک  اراضی را رفع کنیم  و هر چند کار سختی در پیش رو خواهیم داشت .

مهندس نفری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان نیز با تاکید بر اینکه جلسه ای در فرمانداری با مسئولان نهادهای مرتبط برای رفع موانع در مسیر پروژه برگزار شود گفت : متاسفانه با اینکه خط پروژه مشخص بوده در مسیر   پروژه ویلاهای جدید ساخته شده که باید سوال کرد بر چه اساس این مجوزها صادر شده است .

به گفته وی در مسیر  اجرای پروژه ناهماهنگی های وجود داشته که منجر به تدوین لایحه ای و تقدیم آن به شورای شهر برای تصویب شد ‌که امیدواریم مراحل تصویب با سهولت بیشتری انجام شود . 

او با بیان اینکه بر اساس قرارداد با دولت مقرر شده  این قطعه از پروژه کنار گذر شرق اصفهان در مدت دو سال احداث شود ادامه داد : امیدوارم با رفع موانع و گشوده شدن گره ها پروژه  با سرعت کار خود را ادامه دهد زیرا این ظرفیت برای پیشرفت در پروژه وجود دارد .
نفری تاکید کرد : اگر عوامل ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار باشند مشکلی برای اتمام پروژه نداریم مگر بی پولی که آن هم به یاری خدا به مانند گذشته حل خواهیم کرد .




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید