تاریخ : 1399/02/2 22:43
شناسه : 240511

در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ضرورت نگهداشت شهر، در دوران شیوع ویروس کرونا اجرای فعالیتهای عمرانی در شهرداری منطقه 20 ادامه دارد.




به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 - فرهاد افشار شهردار منطقه 20 با بیان این مطلب گفت: شهرداری منطقه ۲۰ با توجه به محدودیت های اعمال شده در زمان شیوع ویروس کرونا و به تبع آن محدودیت جذب منابع مالی، اقدامات نگهداشت شهر و فعالیت های عمرانی خود را با جدیت دنبال کرده است.

افشار اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان فعالیت های عمرانی اعم از مرمت و آسفالت معابر، توسعه و نگهداری فضای سبز و اِلمان های شهری، اجرای طرح های جهادی نگهداشت، تداوم و ضدعفونی مستمر سطوح شهری، اسکان های کارگری و مکان های عمومی، در دوران کرونا و  همچنین پسا کرونا، با دقت نظر بیشتر و  کیفیت مطلوب با توجه به خلوتی معابر و اماکن به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان، ارتقاء ایمنی و جلوگیری از مشکل آبگرفتگی برخی معابر اصلی از جمله در خیابان های شهید رجائی و بسیج، عملیات لوله گذاری با هدف افزایش دو برابری دبی خروجی آب انهار انجام شد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه مدیریت شرایط موجود و انجام فعالیت های ذاتی شهرداری و حفظ سلامت پرسنل خدوم از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری این منطقه است گفت: حساسیت شهرداری این منطقه برای حفظ رویه مطلوب خدمت رسانی و رفع چالش های موجود در شرایط شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و در همین راستا با استفاده از فناوری هایIT از جمله برگزاری جلسات داخلی با مدیران ارشد این منطقه به صورت ویدئو کنفرانس و جلسات غیرحضوری ملاقات مردمی، روال انجام فعالیت ها و خدمت رسانی به شهروندان در حال پیگیری است.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید