تاریخ : 1399/02/5 21:12
شناسه : 240521


به گزارش شاخه سبز از ری - کبری درویش، رئیس هیئت مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری در گفت و گو با پایگاه خبری روز سپید اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و بر اساس اعلام ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی آرایشگاه های شهرستان ری نیز فعالیت خود را پایان دادند و در حال حاضر نیز بازرسی ها برای جلوگیری از بازگشایی آرایشگاه ها ادامه دارد.

وی افزود: در شرایط فعلی تمامی نظارت‌ها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس طبق مصوبات الحاقی بر آرایشگاه ها انجام گرفته و کد سلامت نیز به آرایشگران دارای مجوز اعطا گردیده است.

درویش در ادامه گفت: آرایشگران ارتباط زیادی با مشتریان مختلف دارند، اما با تعیین ملزومات بهداشتی و پروتکل های حفظ سلامت میتوان برای آغاز به مار مجدد این صنف تمهیداتی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: آرایشگران نیز همانند سایر اصناف می بایست حقوق کارکنان و اجاره بهای سالن های آرایشگاهی را بپردازند و تعطیلی بیشتر موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صاحبان آرایشگاه های زنانه و کارکنان سرپرست خانواده هستند، خاطر نشان کرد: اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری پیشنهادی به اتاق اصناف ری برای ابلاغ به مقامات بالادستی در جهت بازبینی و تجدید نظر برای بازگشایی ارائه شده که امیدواریم که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید