تاریخ : 1399/02/10 18:43
شناسه : 240532


سینا بیات فعال  اصلاح طلب در استان مرکزی گفت:بهترین کار در حال حاضر حمایت از سید علی آقازاده استاندار مرکزی میباشد چراکه تنش در میان نمایندگان استان در مجلس با استاندار مطمئنا صحنه ها و روزهای خوبی را تداعی نمیکند.

بیات افزود:آقازاده را نباید صرفا با دید منفی دید و در ذهنها یک مدیر بسیار ضعیف قلمداد کنیم چراکه بعضی از عملکردهایش مانند انتصاب دکترسید محمدجمالیان ریاست علوم پزشکی، علی زندی فر مدیر راهداری، احمد مرزبان مدیر راه وشهرسازی، یوسف عرفانی نسب مدیر آبفا، عزت اله آمره ای مدیر آب منطقه ای و... و در دوران بیماری کرونا خوب عمل کرده است ولی در جاهایی هم بسیار بنده به عملکردش انتقاد دارم و برای مثال در بحث انتصاب برخی فرمانداران و بخشداران بسیار ضعیف عمل کرد و در این اواخر نیز شنیده هایی وجود دارد از انتصاب برخی افراد که صلاحیت کاری ندارند و صرفا با لابی گری،سعی در بدست آوردن پست هایی در فرمانداری کمیجان هستند که امیدواریم که این مهم صورت نگیرد و شایعه ای بیش نباشد و البته ما از این بابت مطمئن هستیم که چنین انتصاباتی از سوی استاندار هیچگاه انجام نمی شود و وی آن قدر باتجربه تر از آن است که تن به چنین کاری دهد.

وی ادامه داد:از آقازاده توقعی که می رود در بحث انتصاب فرمانداران و بخشداران  در همین بازه زمانی باقیمانده  تجدیدنظرهایی داشته باشند و برای مثال در حال حاضر که پست بخشداری اراک خالی میباشد ، از یک نیروی جوان و توانمند در این پست استفاده کند و این مهم میتواند یک آزمون بزرگ برای استاندار باشد که نشان دهد خطی کار نمیکند و بر حسب شایسته سالاری و اعتماد به جوانان اقدام می نماید.

بیات همچنین بیان داشت:از آن پنج نماینده و این استاندار هم تقاضا دارم که از تنشهای ایجاد شده بکاهند و صرفا به دنبال عمران و آبادانی این استان باشند چرا که در آرامش میتوان کاری را صورت داد ولی در تنش آن چیزی هم که ساختیم، خراب میشود.

بیات اظهار داشت:دیگر فرصت تغییرات در این دولت نیست و شایسته نمیباشد که تغییراتی در حد استاندار صورت بگیرد و استان با یک سرپرست اداره شود.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید