تاریخ : 1399/02/14 23:46
شناسه : 240556

محمدباقر جلالی با تاکید بر اینکه آغاز دوباره فعالیت اقتصادی و اجتماعی در شهرها به معنای رفع یا دفع ویروس کرونا نیست، گفت: شهروندان باید همچنان از تردد غیرضروری در شهر پرهیز کنند و مدیران شهری نیز همانند گذشته نسبت به ضدعفونی کردن شهر اقدام کنند.



به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان ، محمد باقر جلالی ضمن قدردانی از کلیه شهروندان ونیروهای مردمی برای مدیریت بحران کرونا تاکنون اظهار کرد: سال گذشته نیز با بحران‌های مختلفی رو به رو بودیم که به خوبی از آنها نیز عبور کردیم. 


وی با تاکید بر اینکه بحران کرونا بحرانی جهانی و مشکل کنونی همه کشورها است، افزود: در این بحران تدبیر مردم و مسئولان می‌تواند شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که به راحتی بتوان از آن عبور کرد وبه یاری خداوند منان این ویروس منحوس را شکست دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کوشک اضافه کرد: با  اشاره به همکاری مردم تا کنون در بحران کرونا ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه یابد و مردم با توجه به توصیه‌های صورت گرفته این روال را ادامه دهند تاشهر کوشک از وضعیت  قرمزی که در آن قراردارد رهایی یابد وسلامت وبرنامه های اجتماعی مذهبی فرهنگی از سر گرفته شود .

جلالی  با تاکید بر اینکه آغاز دوباره فعالیت اقتصادی و اجتماعی در شهرها به معنای رفع یا دفع این ویروس نیست، تصریح کرد: شهروندان باید همچنان از تردد غیر ضروری در شهرها پرهیز کنند و مدیران شهری نیز همانند گذشته نسبت به ضدعفونی کردن شهر ادامه دهند.

وی تاکید کرد: نگرانی‌ ما از کاهش حساسیت مردم نسبت به سلامتی خود و اطرافیانشان است که خسارت جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهرکوشک  با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا بخشی از جامعه دچار بحران جدی و فقر اقتصادی شده‌اند، ادامه داد:  باید تشکر کنم از کلیه خیریه ها ی شهر کوشک که دست به دست هم داده اند وبه یاری قشر آسیب دیده از این ویروس پرداختند ودرخواست دارم همچون گذشته مردم شهر کوشک همراه وهمدل در رزمایش مواسات شرکت کنند وبه یاری یکدیگر بشتابند.

محمد باقر جلالی در ادامه افزود :امروز اولویت  ما سلامت مردم شهر می باشد و امیدوارم شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده تا  هرچه زودتر به یاری خداوند از این ویروس منحوس نجات پیدا کنیم.


وی درپایان  با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام "جهش تولید" اظهار کرد: با تحقق این شعار می‌توان اشتغال را افزایش و وابستگی‌ها در تامین برخی کالاها به خارجی‌ها را کم کرد و با استفاده از سرمایه انسانی و اجتماعی موجود این شعار محقق شود.



انتهای پیام /


پاسخی بگذارید